پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
هاشمی طبا گفت: کارلوس کی روش فوتبال ایران را استعمار کرده است.
شعار سال: مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی درخصوص بحث پیش آمده میان کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ که منجر به حواشی زیادی شده است، گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال از همان ابتدا نتوانستند کی روش را مدیریت کنند و من تا به حال ندیده ایم هیچ خارجی در ایران اینگونه احساس حاکمیت کند؛ متأسفانه باید بگویم این آقا فوتبال ایران را استعمار کرده است.

وی ادامه داد: برانکو مگر چه حرفی زده بود که جوابش این بیانیه ها باشد. به صورت منطقی جواب یک مصاحبه را با مصاحبه می دهند. به هر حال امیدوارم از این گونه مباحث در سطح اول فوتبال کشور نداشته باشیم اما مسئولان فدراسیون باید طبق قرارداد کی روش با او تعامل داشته باشند که البته تا الان در این خصوص این کی روش بوده که هر کاری دلش می خواسته انجام داده است.

رییس اسبق سازمان تربیت بدنی درخصوص اختصاص بخشی از درآمد مالیات بر دخانیات در ورزش افزود: این مبلغ باید در ورزش همگانی صرف شود که به اعتقاد من در ورزش همگانی باید فرهنگ سازی شود ضمن اینکه وزارتخانه های آموزش و پرورش عالی تاثیر زیادی می توانند در گسترش فرهنگ ورزش همگانی داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه بیشتر در ورزش های پایه می تواند مدال آوری ما در رقابت های آسیایی و المپیک را در پی داشته باشد اظهار داشت: به اعتقاد من هزینه فعلی در این رشته ها کافی است و ما اگر خواهان پیشرفت در چنین رشته هایی هستیم باید به آموزش و پرورش نقش بسیار پررنگ تری بدهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 4 بهمن 1395، کد مطلب: 509626، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین