پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۴۸۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
سه تن از شهدای آتشنشانی ساختمان پلاسکو که در دانشگاه سوانح طبیعی تهران مشغول به تحصیل بودند دانشجویان جناب دکتر وحید رازقی می باشند.

شعار سال: دکتر وحید رازقی فرزند عباس و دانشجوی دکترای تخصصی رشته مهندسی عمران دانشگاه تهران می باشد که از فرزندان برومند،متدین و مذهبی شهرستان ممسنی می باشد که در دانشگاههای تهران مشغول تدریس می باشد.

از آتشنشانان دانشجوی استاد رازقی که جهت کمک به همکاران خود به ساختمان پلاسکو رفته بودند متاسفانه سه تن از این عزیزان در حین انجام وظیفه در زیر آوارها ماندند و جای آنها بر روی صندلی های امتحان مقاومت مصالح دیروز استاد رازقی در دانشگاه سوانح طبیعی تهران گل گذاشته بودند.

مسئولان دانشگاه در این خصوص گفتند؛ استاد رازقی که دارای منش والایی می باشند و در طی این چند سال تدریس در این دانشگاه ما را شیفته اخلاق و رفتار خود کرده است و همیشه با دانشجوهای خود مانند برادر و دوست می باشد دیروز قادر به دیدن همچین صحنه ای نبود و جلسه امتحان را با گلوی بغض آلود و چشمان خیس ترک کرد.

متن زیر پیام دکتر وحید رازقی در خصوص اتفاقات اخیر می باشد که حتی اسرار داشتند که نام ایشان در خبرگزاری ها عنوان نشود:

"مقاومت آتشنشانها در مقابل مقاومت مصالح"

با سلام

متاسفانه حادثه پلاسکو به هر دلیلی که باشد,دل هر انسانی رو به غم و غصه وامیدارد.

جمعی از دانشجوهای رشته امداد و نجات دانشگاه سوانح طبیعی,در برحه حساس امتحانات پایان ترم,بصورت شبانه روزی با از خودگذشتگی,نمونه از جهاد و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

اینان با وجود داشتن امتحان درس مقاومت مصالح,بصورت پیوسته و شبانه روزی به جنگ آتش و مصالح سخت ساختمان پلاسکو رفته بودند که چند تن از اینان به فیض عظیم شهادت نایل گشتند.

این انسانهای وارسته در عمل هم درس جهاد و ایثار را به ما اموختند و هم به حق توانستند از عهده مصالح در هم آمیخته و آوارها برآیند.

و جان خود را بخاطر حس انسان دوستانه و غیرت و آزادمردی فدای هم نوعاشون کردند.

برای شادی روحشان و سلامتی خانواده هاشون صلوات

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیار ممسنی، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1395، کد مطلب: 7220:www. diaremamasani. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین