پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
نمایشگاه مبلمان، لوستر و جهیزیه در شهرستان گنبدکاووس و عرضه مستقیم کالا تلاشی هدفمند برای حذف واسطه‌ها، رونق بازار و حمایت از تولید داخلی است.

شعارسال: حمایت از تولید داخلی و تولیدکنندگانی که زندگی خود را در راستای توسعه و پیشرفت کشور صرف می‌کنند امری است که فارغ از همه نگاه‌های سیاسی همواره مورد تاکید مسؤولان و مردم بوده است و بدون تردید در تمام دنیا توجه به تولیدات بومی برای قوام بخشیدن به صنعت و پیشرفت کشور یکی از دستورات همیشگی بوده است.

عرضه مستقیم کالا به مخاطب و حذف واسطه‌ها یکی از آرزوهای دیرین مردم و حتی تولیدکنندگان بوده است زیرا ضمن کاهش قیمت تمام شده موجب افزایش فروش و در نهایت رونق تجارت و تولید در کشور می‌شود که امری مهم و حیاتی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، با اشاره به اینکه دولت عزم خود را در اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی جزم کرده است، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان گنبدکاووس با هدف حذف واسطه‌ها و دسترسی راحت، ارزان و مطمئن کالا به مردم شکل گرفته است.

عبدالقدیرکریمی با تاکید بر اینکه حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار دولت یازدهم قرار دارد، افزود: در این نمایشگاه عمده محصولات کالاهای تولید شده در داخل کشور است و از این رو تلاش شده است تا با برپایی و راه‌اندازی این نمایشگاه حمایت از تولید کننده و مصرف کننده به صورت توامان شکل بگیرد تا تولید به عنوان پایه و اساس پیشرفت کشور نیز به نحوی توسعه پیدا کند.

وی با ضروری دانستن رونق بازار کسب و کار در سطح شهرستان گنبدکاووس، اضافه کرد: تلاش ما این است که با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس تقویم شهرستانی نمایشگاه‌های شهرستان را در سال 96 تدوین و به صورت کلی به اطلاع مردم برسانیم تا ضمن تقویت هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی در روند کسب مجوزها و اقدامات جانبی برای برپایی نمایشگاه‌ها با اقدامات به موقع و مقتضی خللی ایجاد نشود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مردم همواره حمایت کرده و خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه مبلمان، لوستر و جهیزیه در همین راستا و برای سهولت دسترسی مردم به کالا بدون حضور واسطه‌ها و افزایش قیمت ناشی از این حضور راه‌اندازی شده است.

خلیل رجبلی با بیان اینکه در این نمایشگاه 116 غرفه به عرضه محصولات خود می‌پردازند، گفت: نمایشگاه مبلمان، لوستر و جهیزیه گنبدکاووس که توسط بخش خصوصی و با همکاری و حمایت اداره صنعت، معدن و تجارت راه‌اندازی شده است از روز گذشته پنجم بهمن‌ماه تا هشتم این ماه در ساعت 16 عصر الی 22 شب پذیرای شهروندان عزیز خواهد بود.

وی از حضور تولیدکنندگان کالا از 6 استان کشور در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: تولیدکنندگان و فروشندگانی از استان‌های قزوین، تهران، خراسان رضوی، قم، زنجان و گلستان محصولات خود را در این نمایشگاه که در مساحتی بالغ بر 2 هزار مترمربع در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود در معرض بازدید و خرید عموم مردم قرار داده‌اند.

مسؤول برگزاری نمایشگاه مبلمان، لوستر و جهیزیه گنبدکاووس با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مردم انجام داده‌ایم، افزود: سعی کرده‌ایم بهترین تولیدکنندگان کشور را در حوزه مبلمان، لوستر و جهیزیه به این نمایشگاه دعوت کنیم تا کالایی خوب و با کیفیت به مردم عزیز گنبدکاووس ارائه شود.

محمد‌آبادی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات ما در برگزاری نمایشگاه‌ اعطای دیر هنگام مجوزها و سیر طولانی این روند است، گفت: البته معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از رفع این مشکل در جلسه‌ای با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و تدوین تقویم نمایشگاه‌های شهرستان گنبدکاووس در آینده نزدیک خبر دادند که بسیار مفید و راهگشا خواهد بود.

وی تخفیفات ارائه شده در این نمایشگاه را بین 20 الی 30 درصد عنوان کرد و ادامه داد: بسته به نوع کالا و هزینه‌های اولیه و حمل و نقل این تخفیف در بازه 20 الی 30 درصدی در این نمایشگاه اعمال می‌شود که با توجه به قیمت پایه کالا نیز که قیمت تولیدی است مردم می‌توانند با قیمت بسیار پائین‌تری از بازار این کالاها را دریافت کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6بهمن1395، کدخبر: 13951106000193: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین