پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
فرماندار رفسنجان گفت: کلیه انشعاب های غیر مجاز گاز در سطح شهرستان با اخذ مجوز از دستگاه قضایی و با بازدید عوامل نیروی انتظامی و شرکت گاز برخورد قاطع و موارد مشاهده شده جمع آوری میشود.

شعار سال: حمید ملانوری در جلسه مدیریت بحران شهرستان رفسنجان که با موضوع بررسی وضعیت شهرستان در حوزه بناهایی که برای آنها اتفاقی همچون پلاسکو مصور است و برنامه ریزی اقدامات لازم برای پیشگیری که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد ضمن عرض تسلیت حادثه غم بار ساختمان پلاسکو در تهران و از دست رفتن جمعی از خدمتگذاران مجموعه اتش نشانی در این حادثه اظهار داشت: جمعی از انسان های کارآزموده و موثر در کشور به خاطر نجات جان هم وطنان گرفتار شدند و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه بسیاری از ساختمان ها و بناها در کشور احتمال وقوع این حادثه در آنها می رود تصریح کرد: در صورتی که در بناها دقت لازم صورت نگیرد و افزاد در چنین مواردی غفلت کنند این اتفاق در دیگر بناهایی کشور نیز اتفاق می افتد.

ملانوری خاطر نشان کرد: بناهای و ساختمان های شهرستان رفسنجان نیز از این امر مثتنی نیستند و بایستی دقت لازم صورت گیرد.

وی بیان داشت: در راستای پیشگیری از مشاهده چنین مواردی در سطح شهر یک هیات مرکب از نمایندگان شهرداری در دو بخش فنی و آتش نشانی، میراث فرهنگی، برق، آب ، گاز، راه و شهرسازی، نظام مهندسی و اتاق اصناف از اماکن عمومی شهرستان از جمله پاساژها و بازار، حسینیه و مساجد بازدید داشته و جوانب ایمنی انها بررسی خواهد شد.

فرماندار رفسنجان با توجه به مطالب مطرح شده در این جلسه از سوی سازمان ها مختلف بیان داشت: شرکت نفت در رفسنجان موظف است به پمپ ضد جرقه برای تخلیه تانکرها خود مجهز گردد.

وی خاطر نشان کرد: ساختمان هایی که نیاز به تجهیزات اتش نشانی دارند تا زمانیکه تایید نهایی نشده اند مجوزی از سوی هیچ کدام از ارگان ها مرتبط صادر نمی شود.

ملانوری گفت: کلیه انشعاب های غیر مجاز گاز در سطح شهرستان با اخذ مجوز از دستگاه قضایی و با بازدید عوامل نیروی انتظامی و شرکت گاز برخورد قاطع و موارد مشاهده شده جمع آوری میشود.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری رفسنجان متقبل شده است تا در صورت همکاری دهیاری کبوترخان و احمدآباد دئفه در احداث ساختمان و خرید ماشین اتش نشانی، تامین نیرو و اداره ان را پوشش دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی خانه خشتی، تاریخ انتشار 07 بهمن 1395، کد مطلب:116095 : khanehkheshti.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
فقط حرف و شعار و تهدید. بابا یه مقدار مردم داری، خوی نیکو و رایه راهکار دادن برای حل مشکل مردم رو در پیش بگیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین