پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ و عضو تیم ملی کشتی آزاد آمریکا از علاقه‌اش برای کشتی گرفتن در ایران گفت.

شعارسال: به دنبال اقدام جدید دولت آمریکا در ممنوعیت ورود شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر به ایالات متحده و واکنش متقابل ایران که بر اساس آن ورود آمریکایی‌ها به کشورمان ممنوع شد، حضور کشتی‌گیران آمریکایی در ایران هم در نهایت با تصمیم وزارت خارجه ایران منتفی اعلام شد.

کایل اسنایدر قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در وزن 97 کیلوگرم، یکی از کشتی‌گیران آمریکایی بود که امید زیادی داشت تا بتواند به همراه تیم ملی کشورش مجوز حضور در ایران برای شرکت در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد را پیدا کند که قرار است در تاریخ 16 فوریه (28 بهمن) به میزبانی ایران در شهر کرمانشاه برگزار شود.

اسنایدر در گفت‌وگو با سایت رسمی کمیته المپیک ایالات متحده آمریکا گفت: فقط به من ویزا بدهید تا به مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در ایران بروم. همیشه خواسته‌ام که در ایران کشتی بگیرم. ایرانی‌ها عاشق کشتی هستند، ویدئوهایی از آنها دیده‌ام و به نظر می‌رسد مکان جالبی برای رقابت کردن است.

وی افزود: رقابت با هشت تیم از بهترین تیم‌های جهان بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. ما تیمی داریم که اگر با بهترین نفرات خود رقابت کنیم، قادر به شکست هر تیمی هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 15 بهمن 1395، کدمطلب: 1316632 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین