پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۴۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰
سخنگوی وزارت امور خارجه از مخالفت وزارت امور خارجه با سفر تیم کشتی آزاد آمریکا برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی کشتی در ایران خبر داد.

شعار سال: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اقدام وزارت خارجه در عدم صدور ویزا برای کشتی گیران آمریکایی اظهار داشت: در بیانیه وزارت خارجه که بعد از اتخاذ سیاست‌های ویزایی آمریکایی علیه ایران اعلام شد؛ در خصوص چگونگی اقدامات ایران برای مقابله با لغو صدور ویزای ایران صحبت شد.

وی افزود: حضور کشتی‌گیران آمریکایی در ایران را در کمیته ویژه مورد بررسی قرار دادیم و در مورد آن تصمیم گرفتیم که از آمدن آنها به ایران جلوگیری شود.

سخنگوی وزارت خارجه درباره آینده اقدامات متقابل ایران در برابر تصمیم ترامپ گفت: ما هر موضوعی را در زمان خودش بررسی کرده و نسبت به آن تصمیم مناسب خواهیم گرفت.

قاسمی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم عدم صدور ویزا برای کشتی گیران آمریکایی قطعی است گفت: بله این تصمیم قطعی است.

اضافه می‌شود که مسابقات جام جهانی کشتی قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در شهر کرمانشاه برگزار شود.

وزارت امور خارجه پیشتر با صدور اطلاعیه‌ای از تشکیل کمیته ای با مشارکت دستگاههای ذیربط برای بررسی موضوع سفر تیم کشتی آزاد آمریکا به ایران خبر داده بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1395، کد مطلب: ۵۹۶۴۱۱۶:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
اشتباه اندر اشتباه.
باید دیپلماسی عمومی را از دیپلماسی رسمی جدا کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین