پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل بی انضباط ترین دولت از نظر مالی بود و لازم است دستگاه قضایی با پرونده باز این دولت برخورد کند.

شعار سال: مصطفی کواکبیان عصر روز گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: در دولت قبل قیمت ها به صورت ساعت افزایش می یافت حال آنکه در دولت تدبیر و امید شاهد ثبات در قیمت ها و وضعیت بازار ارز هستیم.

وی در ادامه ترامپ را خطرناک خواند و گفت: امروز آمریکا گرفتار رئیس‌ جمهوری غیر قابل پیش بینی و خطرناک شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان به ویژه دستگاه دیپلماسی باید در قبال رفتارهای ترامپ هوشیار باشند و با تدبیر اقدام کنند.

وی با اشاره به لغو یکی از دستورات ترامپ از سوی یک قاضی در آمریکا گفت: ترامپ نمی تواند هرآنچه در سر دارد را عملی کند.

کواکبیان با بیان اینکه هر اقدام ترامپ علیه برجام به ضررش است، افزود: اتحادیه اروپا با ترامپ همراهی نمی ‌کند و این یک روند مثبت محسوب می شود.

وی اظهار کرد: تلاش بر این است که در مجلس شرایطی برای بازگشت متخصصان ایرانی مقیم آمریکا به کشور فراهم شود زیرا این افراد می توانند خدمات بسیاری در حوزه های مختلف در کشور ارائه دهند.

** دولت لایحه ای برای رفع مشکل بیکاری به مجلس بفرستد

وی بیکاری را معضل اصلی کشور دانست و از دولت تدبیر و امید خواست یک لایحه ویژه برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال به مجلس بفرستد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه به تازگی کمیسیون با عنوان حمایت از تولید ملی و اشتغال در مجلس تشکیل شده است تا بتوانیم با برنامه ‌ریزی گام‌ های اثربخش‌ تری برای ایجاد اشتغال برداریم.

وی وجود دانش آموختگان بیکار را از معضلات اصلی جامعه دانست و اظهار کرد: شغل از مهم ‌ترین مطالبات مردم است.

** بی توجهی به ارزش های اسلامی منجر به سقوط رژیم شاهنشاهی شد

کواکبیان گفت: رژیم شاهنشانی پهلوی به ارزش های اسلامی بی توجه بود و همین موضوع عاملی برای سرنگونی این رژیم شد.

وی با اشاره به نقش رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: رژیم ستم‌شاهی به رغم قدرت بالای ارتش و ساواک نتوانست در برابر خروش مردم ایران مقاومت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم پهلوی توجه به خواست مردم نداشت و انتخابات را به صورت نمایشی برگزار می کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتدال، تاریخ 18 بهمن 95، کد مطلب: 162976: www.etedaal.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
به تو چه مربوط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین