پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
نماینده سابق مجلس گفت: هیچ برنامه و خبری برای مبارزه کردن با افراد قاچاق کننده میلیاردی نبوده و آنها از مبادی رسمی این اقدام را انجام می‌دهند.

شعار سال: علیرضا زاکانی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم دزفول اظهار کرد: امروز ایران معاصر به محور کشورهای ظلم ستیز جهان تبدیل شده است و خط‌ مشی خود را از کشورهای استکباری و ظلم‌پذیر جهان جدا کرده است.

وی ادامه داد: بیش از این، کشورهای جهان در دو محور ظلم پذیر و استکباری معنا می‌شدند ولی امروز به برکت ایران اسلامی این مفهوم عوض شده است.

رئیس کمیسیون نظارت بر برجام در مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در کشور در زمینه خدمات تصریح کرد: یک معلم و کارمند برای اینکه بخواهد یک وام 2 میلیون تومانی از بانک بگیرد باید چندین ضامن معرفی کند و این در حالی است که برخی از افراد نورچشمی با چند برگ چک وام‌های 300 میلیاردی دریافت کرده‌اند.

زاکانی با اشاره به مساله قاچاق در کشور و وارد کنندگان این کالاها خاطرنشان کرد: همیشه انگشت‌ها و تیغ مبارزات بر ضد قاچاق سوی لنج‌داران وته لنجی‌ها کشیده می‌شود و این در حالی است که هیچ برنامه و خبری برای مبارزه کردن با افراد قاچاق کننده 20 میلیاردی نبوده و آنها از مبادی رسمی این اقدام را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: مدیران غیر انقلابی در جامعه به جای اینکه مردم‌سالاری را مورد نظر خود داشته باشند به دنبال سالاری کردن بر مردم هستند و به جای خادم حق مردم بودن به دنبال خادمی اشراف هستند.

زاکانی در پایان گفت: رئیس جمهور به جای اینکه عملکرد 4 ساله خود را ارائه دهد لیست مشکلات موجود در کشور را خطابه می‌کند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار:21 بهمن1395، کد مطلب: 1034292، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
متاسفانه راه نادرستی در پیش گرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین