پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
معاون صنایع دستی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان گفت:در فصل زمستان رکورد بازار فروش است اما دربازارچه صنایع دستی با ورود گردشگران و بازدید از موزه فروش بسیار خوب بوده است.
شعارسال: محمود علیمحمدی با اشاره به فعالیت بازارچه صنایع دستی در جوار موزه رختشوخانه زنجان افزود: راه اندازی این بازارچه از کارهای مهم بود که در سطح ملی تجلیل شد و در این بازارچه محصولات و صنایع دستی توسط هنرمندان عرضه می شود و طی سالجاری ۵ نمایشگاه در این بازارچه برگزار شده است.

معاون صنایع دستی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان ابراز کرد: درصدد این هستیم که طی مراحلی این بازارچه به مدت یک سال به بخش خصوصی واگذار شود.

وی تاکید کرد: فروش صنایع دستی در بازارچه صنایع دستی زنجان رونق خوبی داردوگردشگران و مسافران علاوه بر بازدید از موزه خرید خوبی را از این بازارچه دارند.

علیمحمدی گفت: با توجه به اینکه در فصل زمستان رکورد بازار فروش است اما در بازارچه صنایع دستی با ورود گردشگران و بازدید از موزه مردم شناسی فروش صنایع دستی در استان در این بازارچه بسیار خوب بوده است.

وی عنوان کرد: در این بازارچه ۲۲ فروشگاه صنایع دستی مستقر است و ۵ کار گاه صنایع دستی و یک کار گاه آموزش سفال فعالیت می کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 3905942 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین