پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در مورد از دست دادن نیروهای نسل اول انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهم این است که ما ببینیم نسل اول انقلاب بر چه اصول، مبانی و خط مشی هایی انقلاب را ایجاد و رهبری کردند و به ثمر رساندند.

شعار سال: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: روحیه از خود گذشتگی، جهاد، انقلابی بودن و التزام به اسلام و ارزش های اسلامی جان فشانی برای پیاده کردن اسلام و ارزش های اسلامی و محور قرار دادن امام و رهبری نظام و ولایت فقیه از جمله این اصول هستند.

وی تأکید کرد: اگر ملت، نخبگان و جوانان ما همین مسیر را دنبال کنند میراث شخصیت هایی مثل مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و مرحوم آیت الله مهدوی کنی و کسانی که سردمداران نسل اول انقلاب ما بودند همچنان صیانت می شود و محفوظ باقی خواهد ماند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه ویژگی بسیار مهم ایشان سعه صدر بود، تصریح کرد: ایشان از سعه صدر بسیار بالایی برخوردار بودند. البته علاوه بر این بها دادن به نیروهایی که می توانند خدمت کنند و میدان دادن به آنها و شاید بشود گفت سخت کوشی، خستگی ناپذیری و تلاش بدون وقفه و شب و روز نشناختن ویژگی های مهم شخصیتی مثل مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است که می تواند الگو باشد.

وی گفت: مطمئنا ما می توانیم راه نسل اول انقلاب را ادامه دهیم؛ به شرط اینکه یک التزام دقیق و صد در صدی نسبت به مبانی، خط مشی و مرام آنها داشته باشیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه اطلاع رساني جماران، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کد مطلب: 563183:www. jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین