پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
بارش سنگین برف در مرکزی سبب آسیب‌دیدن تجهیزات برقی و قطع برق در برخی مناطق استان شد که اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق از همان ساعات نخست بارش برف مشغول فعالیت هستند.
شعارسال: محمد اله‌داد ، با اشاره به شدت بارش برف در استان مرکزی و قطعی برق به‌دنبال آن اظهار داشت: به‌سبب بارش سنگین برف از یک‌شنبه شب ارتفاع برف در اراک به بیش از 50 سانتی‌متر رسید که شاهد شکسته شدن شاخه‌های درختان و آسیب دیدن تجهیزات برق بودیم، همچنین بارش برف در سراسر استان قطعی برق در بسیاری از مناطق را به‌همراه داشت که اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق از همان ساعات نخست بارش برف مشغول فعالیت و برطرف‌سازی مشکلات و وصل برق هستند.

وی افزود: با توجه به بارش سنگین برف در روز گذشته حجم بالایی از خرابی‌ها را در سیستم برق استان شاهد بودیم که ناشی از پارگی سیم‌ها در اثر شکستگی درختان بود، خوشبختانه اتصال دوباره جریان برق با تلاش نیروهای توزیع برق در برخی از نقاط شهری به‌سرعت انجام شد و درحال حاضر هم برق بسیاری از مناطق استان وصل شده و برق برخی از مشترکان به صورت موردی قطع است که همکاران درحال تعمیر شبکه برق هستند و در اسرع وقت برق این دسته از مشترکان هم وصل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: برق مناطق شهری وصل شده و در شهرها وضعیت خوب است اما در برخی مغازه‌ها و واحدهای تجاری که دیروز حضور نداشتند و امروز در محل کار حضور پیدا کرده‌اند، مشکلاتی وجود دارد و همچنین در نقاطی که شکستکی درخت وجود دارد مشکلاتی داریم که هم‌اکنون همکاران درحال برطرف کردن مشکلات هستند.

اله‌داد بیان کرد: به‌سبب تابش آفتاب و آب‌شدن برف‌ها احتمال برخی اختلالات در سیستم برقی وجود دارد و نیروها و اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق در آماده‌باش به‌سر می‌برند تا در صورت بروز هرگونه مشکل به‌سرعت نسبت به برطرف‌کردن آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: در مناطق شهری وضعیت خوب است اما در مسیر روستاها به‌ویژه روستاهای فراهان خرابی‌ها زیاد بوده، همچنین در روستاهای خنداب، کمیجان و شازند هنوز خاموشی داریم که تردد مقداری در این مسیرها سخت است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان مرکزی عنوان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با فعالیت اکیپ‌های عملیاتی این مشکلات را برطرف کنیم، ممکن است بخشی از مشکلات در روستاها باقی بماند زیرا در مسیرهای روستایی و خارج از شهر سنگینی برف و فرسودگی پایه‌های چراغ برق سبب قطعی برق شده است.

اله‌داد خاطرنشان کرد: از مشترکان تقاضا می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 121 واحد اتفاقات و عملیات تماس برقرار کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 1328353 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
خداوند خیرشان بدهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین