پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
شهردار اهواز طی بازدیدی از مراحل پایانی احداث دومین آبنمای بزرگ کشور در پارک ٤٢ هکتاری، از آغاز به کار این پروژه در آستانه سال جدید خبر داد.
شعارسال: سید خلف موسوی توضیح داد: این آبنما به لحاظ حجم و اندازه، دومین آبنمای موزیکال کشور است که با استفاده از توان متخصصین بومی استان در آستانه راه اندازی می باشد.

وی تصریح کرد: ابعاد استخر این آبنما، ٤٠ در ٨٠ متر می باشد، تعداد ٧٠٠ نازل و پرتاب بیش از ارتفاع ٣٠ متری آبنما به تعداد ٥ نازل و سیستم برنامه ریزی پیشرفته مرکزی آن از ویژگی های منحصر به فرد این سامانه نشاط آفرین است که استقرار آن در پارک ٤٢ هکتاری و ساحل کارون ، شرایط بی بدیلی را برای آن ایجاد خواهد کرد.

موسوی با بیان این مطلب که این آبنما تا انتهای سال جاری آماده بهره برداری است، گفت: آبنمای بزرگ موزیکال پارک ٤٢ هکتاری به یکی از مراکز اصلی تفریحی در استان خوزستان تبدیل خواهد شد و لحظات شادی آفرینی برای شهروندان اهوازی مهیا می سازد.

وی تاکید کرد: شهرداری اهواز در کنار اقدامات فرهنگی، عمرانی و زیربنایی که صورت داده، تلاش خواهد کرد با توجه به لزوم زیباسازی شهر مبتنی بر هویت و ریشه های اجتماعی اهواز، در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی نیز گام های موثری بردارد و ثمره بخشی از این تلاش ها در آستانه سال جدید در معرض قضاوت شهروندان به نمایش درخواهد آمد.

شهردار اهواز همچنین گفت: اهواز شهر رودخانه ای است و مردم این شهر به لحاظ تاریخی، انس و علاقه خاصی به آب و رودخانه دارند و احداث آبنما از این منظر یک نماد برای پاسداشت نقش آب در تمدن و زندگی مردمان خطه جنوب است.

موسوی اظهار داشت: در شرایطی که مردم استان دچار مشکل ریزگردها هستند و کاهش آورد رودخانه های منتهی و جاری به استان و دستکاری نابخردانه زیست محیطی اکوسیستم جلگه خوزستان در پیدایش و تشدید این بحران نقش موثری داشته است، اهتمام به نمادسازی شهری با موضوعیت آب می تواند تلنگر و یادآور اهمیت این ماده حیاتی برای مردم استان خوزستان باشد و از این منظر، مورد تاکید و حمایت مجموعه مدیریت شهری است.

شهردار اهواز در پایان این بازدید بر رعایت دقت و کیفیت در احداث پروژه های عمرانی تاکید کرد و دستورات لازم برای محوطه سازی و اتمام این پروژه در موعد مقرر را صادر نمود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 459968، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین