پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت ورود مرغ و طیور زنده به شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این استان خبرداد.
شعارسال:" محمدکاظم نظری " گفت: متاسفانه آنفولآنزای فوق حاد پرندگان توسط یکی از مرغ فروشان سیار به یکی از روستاهای شهرستان های دنا سرایت کرده است.

وی با تشریح برخی خدمات صورت گرفته برای مقابله با این ویروس خطرناک، اظهارداشت: دستور برای جلوگیری ورود مرغ زنده و طیور از استان‌های فارس، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به شهرستان بویراحمد صادر شده است.

فرماندار بویراحمد افزود: ماموران انتظامی شهرستان بطور ویژه به همراه برخی از اکیپ‌های بهداشتی و اداری هم اکنون در محورهای ورودی به این شهرستان نظارت لازم را دارند.

نظری از مردم خواست در صورت مشاهده چنین ویروسی در پرندگان زنده محلی مراتب را سریعا با تلفن 1512 اطلاع دهند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد هم پیشتر از ورود قطعی آنفولآنزای حاد فوق پرندگان به یکی از روستاهای این استان در شهرستان سردسیری دنا خبرداد.

عبدالله بهمنش به ایلنا گفته بود که متاسفانه علائم آنفولآنزای حاد فوق پرندگان در روستای " بن زرد علیا " شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 461290 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین