پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
" پژمان نیک اقبالی" گفت: راه آهن شیراز - اهواز در حال طراحی و انجام عملیات اجرایی بوده که امکان دارد شهرستان های گچساران و باشت استان کهگیلویه و بویراحمد از این خط نیز بهره‌مند و به آن متصل شوند.
شعارسال: وی با تشریح ویژگی‌های خاص راه آهن شیراز - اهواز، اظهار داشت: بدنبال این موضوع هستیم تا در نقطه ای که خط راه آهن این شهرها از کهگیلویه و بویراحمد عبور می‌کند ما نیز از آن بی بهره نباشیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نقطه می‌تواند راه آهن اهواز - مشهد را به هم وصل و کوه‌تاترین مسیر قطری راه آهن کشور را تشکیل دهد.

نیک اقبالی با بیان اینکه خط راه آهن اهواز - مشهد سبب اتصال جنوب غربی به شمال شرقی می شود، خاطرنشان کرد: با اتصال راه آهن اقلید - یاسوج نیز شاهد تحول شگرف و برون برفت از وضعیت کنونی خواهیم بود.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد حلقه مفقوده در حوزه ریلی کشور بوده که اکنون دولت یازدهم بفکر اتصال این استان با سایر استان های دارای ریل است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت نسبی راه‌آهن اقلید - یاسوج خبر داد و اظهار داشت: با اتصال راه آهن شیراز - اهواز و اقلید - یاسوج می‌توان مناطق جنوبی کشور را از این خطوط بهره مند کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 461280، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
ع.ق74
حقیقتا خیلی جا داره تا بیشتر روی راه اهن سرمایه گذاری شه
قطار هم امنه هم راحت
تازه اگه زیادتر بشه ارزونترم میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین