پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در 11 ماه امسال یکهزار و 390 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و رونق تولید برای رفع مشکلات مالی 261 واحد تولیدی و صنعتی در این استان پرداخت شد.
شعارسال: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از سیدحسین حسینی محمدی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال افزود: از این شمار 112 واحد صنعتی 720 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و 149 واحد صنعتی دیگر از محل منابع بانکها 670 میلیارد ریال وام دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های رونق تولید در استان بوشهر بیان کرد: در مجموع 373 واحد تولیدی استان بوشهر برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که تاکنون 127 واحد منجر به انعقاد قرارداد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همچنین در 11 ماه امسال با صدور 2 هزار و 273 پروانه کسب در زمینه‌های مختلف زمینه اشتغال پنج هزار و 682 نفر فراهم شده است.

وی در باره صدور پروانه بهره‌برداری واحدهای تولیدی در استان بوشهر بیان کرد: امسال با صدور پروانه‌های بهره‌برداری واحدهای تولیدی 512 فرصت شغلی در این واحدها فراهم شده است.

حسینی محمدی با بیان اینکه اشتغال‌ زایی در بخش صنعت در استان بوشهر 74 درصد افزایش یافته است ادامه داد: در سال جاری در واحدهای تولیدی متانول کاوه 250 نفر و پتروشیمی مرجان یکهزار و 100 نفر مشغول بکار شده‌اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1395، کدخبر: 82441860، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
چند واخد داره که شما به این تعداد تسهیلات دادین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین