پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۳۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
رئیس دانشگاه آزاد گفت: نمایشگاه دائمی دانشگاه آزاد به عنوان یک قرارگاه علمی در اختیار تمام پژوهشگران و فناوران کشور قرار دارد.

شعار سال: حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد صبح دوشنبه در مراسم افتتاح چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با بیان اینکه براساس سند علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری تا سال 1404 باید نزدیک 50 درصد اقتصاد ایران از طریق اقتصاد دانش‌بنیان تأمین شود، گفت: مخاطبان اصلی این طرح دانشگاه‌ها هستند که در حال حاضر دانشگاه آزاد 109 مرکز رشد دارد که محل استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی افزود: امیدواریم 31 شهرک فناوری آزاد نیز راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی دانشگاه آزاد قرارگاهی برای تمام فناوران و پژوهشگران ایران است، گفت: آیت‌الله هاشمی این مجموعه را افتتاح کرد و این مجموعه در اختیار تمام پژوهشگران است. مانند طرح ساها که دارای 7 هزار و 400 آزمایشگاه و 3هزار و 600 کارگاه است و در اختیار تمام پژوهشگران قرار می‌گیرد.

میرزاده ادامه داد: خوشحالم که بسیج عزیز در مجموعه تمام فعالیت‌های خودش، فعالیت‌های علمی را هم درنظر دارد و تفاهمنامه بین دانشگاه آزاد و بسیج علمی می‌تواند برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مفید باشد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کد مطلب: 13951209000283:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین