پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
شهردار زاهدان از انتخاب زاهدان به عنوان پایلوت حاشیه‌نشینی کشور خبر داد و گفت: این انتخاب باعث می‌شود تا نگاه‌های محلی و منطقه‌ای به سمت زاهدان باشد و اعتبارات خوبی جهت ساماندهی حاشیه‌ی شهر به این منطقه اختصاص یابد.

شعار سال: منطقه سیستان و بلوچستان، سیدالحسینی در دیدار با امام جمعه اهل سنت زاهدان از احداث میادین شهری، احداث بیش از 25 نقطه‌ی پارکی خصوصاً در حاشیه‌ی شهر، به روز رسانی پرداخت صورت وضعیت‌های خدمات شهری، آسفالت گسترده‌ی معابر شهری، تکمیل مسیل‌ها و رفع مشکلات نقاط بحرانی شهر در بارندگی‌ها نیز خبر داد.

شهردار زاهدان گفت: پروژه‌های عمرانی ویژه‌ای در شهر در حال اجرا است که با اجرای این طرح‌ها چهره و سیمای شهر دگرگون خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه باید هدف و انگیزه در کار رضایت خدا و مردم باشد گفت: نباید به دلیل کمبودها و مشکلات ناامید شد و دست از تلاش کشید بلکه باید سعی و تلاش مضاعفی بکار برد چرا که حتی در صورت عدم موفقیت، رضایت خداوند شامل حال تلاشگران خواهد بود.

مولوی اسماعیل زهی از تغییرات بوجود آمده در حوزه‌ی عمران شهری قدردانی و اظهار کرد: بهسازی و احداث میادین شهر و احداث پارک‌های محله‌ای از اقدامات خوب شهرداری هستند که باید این اقدامات ادامه یابند.

وی در خصوص برنامه‌ی ساماندهی  برخی از مشاغل شهری هم گفت: باید ساماندهی با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق به مرحله‌ی اجرا درآید و تلاش شود تا شهروندان از کسب و کار خود باز نمانند بلکه هر کدام از مشاغل در جای مشخصی که آسیبی به چهره‌ و بهداشت شهر نزند ساماندهی شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا,تاریخ انتشار 18 آذر 1394,کد مطلب 94091710435, www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین