پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد گفت: پایان‎نامه مقاطع ارشد و دکتری به سمت حل معضلات دستگاه‎های اجرایی سوق داده شوند.

شعار سال : یدالله ملکی با بیان اینکه در لرستان باید اولویتهای پژوهشی مشخص شود، اظهار کرد: البته این اولویتها باید توسط صاحبنظران در زمینههای مختلف مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه با مشخص شدن اولویتهای پژوهشی باید ضمانتنامه اجرایی وجود داشته باشد تا این اولویتها در قالب طرح پژوهشی و قراردادی انجام شوند، تصریح کرد: هر چند همه مشکلات یک شبه بهوجود نیامده که یک شبه رفع شوند؛ اما چنانچه برنامهای وجود داشته باشد میتوان این مشکلات را طی مدت پنج تا 10 سال حل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمآباد یادآور شد: باید پایاننامه‌های مقاطع ارشد و دکتری در راستای حل یکی از مشکلات دستگاههای اجرایی استان باشند؛ اما چون بین بخش اجرایی و دانشگاه همکاری و تعامل وجود ندارد، نتیجه یک مطالعه و کار تحقیقاتی در نهایت منتهی به ارائه و چاپ یک مقاله ISI میشود.

ملکی با بیان این که در راستای کارهای تحقیقاتی و پژوهشی دستگاههای اجرایی و دانشگاهها هر کدام جزیرهای عمل میکنند، تصریح کرد: اگر مراکز رشد واقع در دانشگاههای دولتی و جهاد دانشگاهی و پارکهای علم و فناوری با هم تجمیع شوند و در یک مجموعه باشند کارگشاتر خواهد بود؛ چراکه تحقق این مهم از پراکندهکاری و صرف هزینهها جلوگیری میکند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 17 آذر 1394 کد مطلب : 94091710323 www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین