پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با اشاره به کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان، گفت: مجموعه امنیتی و انتظامی استان در این خصوص نیز مانند حوادث سیل، جلسات فوق العاده شورای تامین استان را تشکیل داد
شعارسال: به طور مناسب نقش خود را ایفا کرد و همگام با اداره کل دامپزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه پایش و ایجاد پست‌های قرنطینه به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

خلیل همایی راد در کارگروه امنیت و انتظامات مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به وقوع سیل در برخی شهرستان‌های استان در پی بارندگی های اخیر، گفت: کارگروه‌های امنیت و انتظامات مدیریت بحران در استان و شهرستان های سیل زده تشکیل شد و تدابیر امنیتی لازم جهت جلوگیری از سرقت اموال مردم و سیل زدگان، سرقت اسناد و مدارک دولتی و هم چنین مواردی از جمله فرار زندانیان اتخاذ شد.

همایی راد ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز استان به خاطر اطلاع رسانی مناسب در حوادث سیل اخیر، اظهار کرد: پیش بینی و پیشگیری باعث شد که خوشبختانه تلفاتی به علت عدم اطلاع مردم نداشته باشیم و تنها یک مورد فوت در شهرستان جیرفت اتفاق افتاد که این حادثه نیز به علت بی دقتی و گرفتن عکس در حاشیه رودخانه بود.

وی با اشاره به وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان گفت: مهم‌ترین موضوعی که از منظر امنیتی در خصوص فعالیت‌های عمرانی و احداث راه ها و جاده‌ها در استان از طریق وزارت کشور دنبال می‌کنیم، در نظر گرفتن پیوست امنیتی کلیه فعالیت‌های عمرانی قبل از اجرا است.

همایی ادامه داد: وقتی پیوست امنیتی فعالیت هایی نظیر شهرک سازی ها، احداث راه ها و جاده ها و مواردی از این دست در نظر گرفته نمی شود، هزینه آن را در حوادث امنیتی می پردازیم، در حالی که اگر نظر کمیسیون های امنیتی قبل از هر گونه فعالیت عمرانی اخذ شود، می توان از بسیاری از حوادث ضد امنیت جلوگیری کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کدخبر: 95121207869، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
حرف از کنترل آمفولانزا،آدم رو به خنده وادار می کنه. چه برسد به کنترل کامل. بگویید هنوز شیوع پیدا نکرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین