پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
نامه نیوز نوشت: نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: پایداری‌ها سامان اصولگرایی را واقعا برهم زدند و اکنون هم از این برهم‌زدگی خوشحال هستند.

شعار سال: جهانبخش محبی نیا در خصوص موج اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶گفت : معتقدم این یک حضور ناشیانه ای است که جز کمک به رقیب و خود نابودسازی نفع دیگری در پی ندارد.

وی ادامه داد :مدت زیادی است که برخی با نام اصولگرايان ورود پیدا کردند و اکنون میبینیم که با هدف ریاست طلبی وارد این جریان شدند و نه خدمت. پشت این اقدام که افراد زیادی اعلام کاندیداتوری کرده اند، عقلانيت سیاسی و روحیه ای ایثارگری را اصلا مشاهده نمیکنیم.

نماینده مردم تکاب و شاهین دژ، با بیان اینکه افرادی که جمنا معرفی کرده است سبدی ندارند که بخواهند رای داشته باشند، خاطرنشان کرد : نمیدانم واقعا با چه هدفی ورود پیدا کرده اند. برخی از این افراد حتی فرمانداری هم برایشان زیاد است. تعجب میکنم با چه دل و جراتی و اینکه وضعیت کشور را چقدر داغون و آشفته میبینند که ورود پیدا میکنند و ادعا هم دارند، باور کنید بسیاری از این ادعاها میتواند سرمنشا پیگیری حقوقی داشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه ورود احمدی نژادی ها به عرصه انتخابات را نمیتوان یک بازی سیاسی دانست، تصریح کرد : برخی از حول حلیم در دیگ افتادند و در واقع غذای آماده را هدر میدهند. حضور افراد گسترده در انتخابات نه عقلانیت است و نه هیچ نظم و قاعده ای دارد.

وی ادامه داد: این وضعیت بهترین شرایط برای اصلاح طلبان است که خدا را شکر کنند و بی برنامه گی رقیب را برای خودشان یک توفیق قلمداد کنند، به راحتی بیایند و چهار سال آینده را هم مدیریت کنند.

جهانبخش محبی نیا،با بیان اینکه موضوعی که در میان اصولگرايان است عین اختلاف است نه وحدت! خاطرنشان کرد: اگر کسی این شرایط را وحدت بداند مشخص است که معنی وحدت را متوجه نشده است. بزرگترین ضربه را پایداری ها به اصولگرايان زدند و طبیعی است که اکنون رسیدن به هدف و نیت خود را جشن بگیرند.

وی ادامه داد :پایداری ها سامان اصولگرایی را واقعا برهم زدند و اصولگرايان را داغون کردند و اکنون هم از این برهم زدگی خوشحال هستند. من اگر جای روحانی بودم حتما پایداری ها را در برخی از زمینه ها به کار میگرفتم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فرارو، تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند 1395، کد مطلب: ۳۰۸۹۹۵:www. fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین