پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: بلیط نیم‌بهای بازدید از تمامی موزه‌ها به معلولان تحت حمایت بهزیستی استان ارائه می‌شود.

شعارسال : قادر تقی زاده بعد از ظهر جمعه در بازدید از طرح مناسب‌سازی موزه‌های اردبیل گفت: تمامی معلولانی که عضو بهزیستی هستند می‌توانند با تخفیف ۵۰ درصد بلیط بازدید از موزه و اماکن دیدنی را تهیه کنند.

وی افزود: در این خصوص هماهنگی لازم با موزه‌ها صورت گرفته است و معلولان می‌توانند در هنگام تهیه بلیط با پرداخت نصف بها از موزه‌های موجود در سطح استان بازدید کنند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان بابیان اینکه مناسب‌سازی محوطه و ساختمان امکان گردشگری ازجمله موزه‌ها در دستور کار قرارگرفته است، اضافه کرد: متأسفانه در این خصوص وضعیت مطلوبی در موزه‌ها را شاهد نیستیم.

تقی زاده تصریح کرد: واحدهای جدیدالاحداث گردشگری ازجمله مجتمع‌های اقامتی، هتل‌ها، آبگرم‌های معدنی و ... موظف به رعایت اصول مناسب‌سازی هستند.

وی افزود: درعین‌حال در تعمیر و بازسازی نیز به مناسب‌سازی توجه می‌شود و امید می‌رود حداقل در موزه‌ها و اماکن گردشگری با تأمین اعتبار لازم مناسب‌سازی صورت گیرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان با تأکید به اینکه ایجاد زمینه فراهم برای بازدید همه علاقه‌مندان و گردشگران سیاست این نهاد اجرایی است، اضافه کرد: در این راستا میراث فرهنگی با برنامه‌های متنوع تلاش کرده است اقشار خاص ازجمله معلولان، دانش آموزان و دانشجویان را حمایت کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار جمعه 20 آذر 1394 ، کد مطلب : 2997482 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین