پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کشتیرانی در ایام نوروز در مسیر خرمشهر به آبادان و تورهای آبادان و در مسیر بندر لنگه به کیش برای جا به جایی بیش از ۴۰ هزار گردشگر و مسافر برنامه ریزی کرده است.

شعارسال: به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل کشتیرانی والفجر ضمن اشاره به برنامه‌های گسترده این شرکت در نوروز۹۶ گفت: با توجه به وجود ترمینال مسافربری در بندرلنگه، مسیر بندرلنگه به کیش با استفاده از شناورهای باری و مسافری با ظرفیت ۶۰۰ مسافر و ۱۴۰دستگاه خودرو فعال می‌شود. ضمن اینکه حضور این شناور در منطقه تأمین‌کننده نیازها و امنیت جزیره کیش هم خواهد بود زیرا معمولاً در ایام نوروز با هوای نامساعد دریا مواجه می‌شویم که عموم شناورها مانند لندینگ‌کرافت‌ها و سایر شناورهای کوچک مسافری نمی‌توانند فعالیت کنند که یکی از اهداف شرکت کشتیرانی والفجر حضور در چنین مواقع و ارائه سرویس‌های خاص است.

کاپیتان مجید سجده افزود: در ایام نوروز تا جایی که امکان دارد مسیرهای خارجی ادامه پیدا می کند اما با یک تغییرات جزئی، از شناورها در مسیرهای مختلف استفاده بهینه صورت می‌گیرد. معمولاً قبل و بعد از سفرهای نوروزی سفرهای ترکیبی و کاملی را برقرار می‌کنیم تا نیازهای مسافران پوشش داده شود.

وی تصریح کرد: در مسیر بوشهر به خارگ شناور مربوطه در اجاره شرکت نفت است ولی معمولاً در ایام نوروز تورهای گردشگری خارگ و بوشهر اضافه می‌شود و امیدواریم در این ایام بیش از ۲۰ هزار نفر را در مسیر خرمشهر به آبادان و تورهای آبادان و ۲۰ هزار نفر را هم در مسیر کیش جابه‌جا کنیم به این ترتیب در مجموع پیش بینی می شود در نوروز ۹۶ بیش از ۴۰ هزار نفر گردشگر و مسافر را جابه‌جا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کشتیرانی والفجر در بخش مسافری دارای چهار فروند شناور تندرو کاتاماران با ظرفیت ۲۳۵ نفر مسافر، دو فروند شناور بار و مسافر با قابلیت حمل ۶۰۰ نفر در مسیرهای داخلی و ۳۸۵ نفر در مسیرهای خارجی و ۱۴۰دستگاه خودرو است. این شرکت از ابتدای فعالیت تاکنون بیش از ۱۰ میلیون مسافر جابه‌جا کرده است و سالانه نزدیک به ۲۴۰ هزار مسافر در خطوط مختلف جابه‌جا می‌کند.

وی به مسیرهای داخلی و خارجی والفجر اشاره کرد و گفت: خطوط اصلی این شرکت در مسیرهای خارجی بندرعباس به شارجه، بندرلنگه به دبی، خرمشهر به کویت و بصره است. مسیرهای داخلی نیز مسیر استراتژیک بوشهر به خارگ، بندرلنگه به کیش و تورهای گردشگری است.

مدیرعامل کشتیرانی والفجر با اشاره به آغاز تورهای گردشگری گفت: سرویس‌های گردشگری در مسیرهای خرمشهر- آبادان، آبادان- آبادان و آبادان- خرمشهر انجام می شود که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27اسفند1395، کدخبر: 3934623: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین