پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۲۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱
منصور حقیقت پور گفت: چند میلیون زائر ایرانی در سالی که گذشت به عراق رفته و آمده اند و حادثه های پیش آمده نسبت به عزیمت این تعداد زوار، در گزارش هایی که ارائه شد بسیار ناچیز بود.

شعارسال: منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اگر عراق امروز تا حدودی ناامن است، قطعا بخشی از این ناامنی زیر سر خود ترکیه ای هاست و هیچکدام از ما حمایتهای پیدا و پنهان ترکیه از داعش را فراموش نکرده ایم.

وی با بیان اینکه زوار ایرانی در عراق، عمدتا به شهرهای کربلا و کاظمین و نجف می روند و به دلیل احتیاط لازم، اکثرا از عزیمت به شهر سامرا اجتناب می کنند، عنوان کرد: چند میلیون زائر ایرانی در سالی که گذشت به عراق رفته و آمده اند و حادثه های پیش آمده نسبت به عزیمت این تعداد زوار، در گزارش هایی که ارائه شد بسیار ناچیز بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از عملکرد دستگاه وزارت خارجه در هشدار دادن به ایرانیان درخصوص اجتناب از سفر غیرضروری به ترکیه، گفت: هشدار به هموطنانمان برای اجتناب از سفر به ترکیه هشداری کاملا بجاست؛ ترکیه امروز قطعا ناامن است و این نامنی در شهرهای مهم آن به مراتب بیشتر است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تبریز بیدار، تاریخ انتشار: 28اسفند1395، کدخبر: 1064087: WWW.tabrizebidar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین