پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۲۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
بار دیگر همچون سال‌های گذشته، بی‌تدبیری موجب شد تا دلالان نبض بازار را در دست گیرند و قیمت‌ها را هرطور که دوست دارند بالا و پایین کنند.

شعار سال: عید نوروز فرا رسیده و طبق روال همیشگی کاسبان سودجو برای سرکیسه کردن مردم صف کشیده‌اند. فروش میوه و اجناس در روزهای پایانی سال به قیمت‌های گزاف مشکل امروز و دیروز نیست و علی‌رغم وعده‌ی مسئولین برای مقابله با گران‌فروشان، شهروندان همواره با این پدیده که همچون سریال درحال تکرار است، مواجه‌اند.

کافی است، بازرسان و مسئولین اتحادیه‌های مختلف سری به بازار بزنند تا ببینند چگونه در عرض یک ساعت قیمت‌ اقلام متنوع میوه کیلویی 3 هزار تومان بالا می‌کشد و سیب 3 هزار تومانی، 6 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آنچه که مسلم است از لحاظ کمی هیچ مشکلی در بازار تبریز وجود ندارد لکن عدم نظارت مستمر موجب شده تا دلالان فرصت را مغتنم بشمارند و پرتقال را کیلویی 7 هزار تومان به خورد مردم دهند.

بی‌شک چنانچه مسئولین به چنین مسایلی توجه نکنند در همین روزهای اول سال جاری، عده‌ای با حرام‌خواری یک شبه میلیاردر خواهند شد و مردم از رویِ ناچاری تمام داروندارشان را به جیبِ دلالان خواهند سپرد.

ستاد تنظیم بازار باید بداند که مردم چنین مسایلی را از چشم دولت و نظام می‌بینند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی آناج، تاریخ 30 اسفند 95، کد مطلب: 75906: www.anaj.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
بسیار ممنون از خبرگزاریه خوبتون
ن.ف83
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ستاد تنظیم بازار که الان دیگه خوابه بازار که دیگه تنظیمی نداره هر کی هر قیمتی دوستداره میذاره هیچی ثبات نداره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین