پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
رییس ادارهٔ صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران از کشف 14 تن پرتقال وارداتی طرح تنظیم بازار که با تبانی، از شبکه توزیع خارج و در گلخانه‌ای در شهرستان چناران انبار شده بود، خبر داد.
شعار سال: بخشعلی بیاتی قله زو، رییس ادارهٔ صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران از کشف تعداد ۹۲۱ کارتن پرتقال وارداتی طرح تنظیم بازار به وزن ۱۴ تن از انبار یک واحد گلخانه در محور مشهد چناران خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در ادامه طرح نظارتی ایام پایانی سال و نوروز ۹۶ و در پی گزارش‌های رسیده مبنی بر نگهداری مقادیری مرکبات، در یکی از مجتمع‌های گلخانه‌ای در حدفاصل جاده قدیم قوچان و بزرگراه آسیایی، در اقدامی مشترک توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های نظارتی انتظامی، امنیتی و قضایی، انبار مزبور شناسایی شد.

وی افزود: پس از بازدید از این انبار مشخص شد پرتقال‌ها طی چند مرحله از مشهد به انبار گلخانه انتقال یافته است و محموله به‌صورت مستقیم از سردخانه و از طریق مباشرین توزیع و با تبانی و سو استفاده بنام یکی از عاملین شهرستان چناران از سردخانه خارج شده است.

بیاتی قله زو تصریح کرد: برای متصدی گلخانه بابت عرضه خارج از شبکه پرتقال به ارزش ۵۵۹ میلیون و ۹۲۶ هزار ریال پرونده تخلف تنظیم و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی چناران ارسال شده است.

رییس ادارهٔ صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران خاطرنشان کرد: پرتقال‌های مزبور بر اساس تصمیم رییس شعبه تعزیرات در شبکه توزیع قرار خواهد گرفت و باقیمت مصوب به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد: تخلف مباشر توزیع در تحویل پرتقال به نامبرده در مشهد، توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی پیگیری خواهد ش

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ندای چناران، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1396، کد مطلب: - ، www.neda-chenaran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین