پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
مدیر کل گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل ۵۸ هزار فقره پرونده تخلفات نوروزی خبرداد و گفت: بیش از ۱۰۰میلیاردتومان محکومیت برای پرونده‌های صنفی و غیرصنفی در طرح نوروزی تعیین شد.

شعارسال: محمدحسن سرابیان در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد سازمان تعزیرات در گشت‌های نوروزی گفت: سازمان تعزیرات مرجع نظارتی پرونده‌های تشکیل شده تخلفات است، با این حال طبق قانون می‌تواند اقدام به تشکیل گشت‌های مشترک نظارتی کند.

رئیس ستاد طرح نظارتی نوروزی تعزیرات حکومتی گفت: طرح نوروزی از ۲۸ بهمن و زودتر از زمان موعد تشکیل شد و به تشخیص مدیران استانی، رئیس شعب استانی در سطح بازار حضور داشتند.

سرابیان با اشاره به جزئیات طرح نوروزی گفت: ۵۸۳۹ اکیپ سیار گشت مشترک در سطح بازار اقدام به بازرسی کردند. ۱۷ هزار و۷۷۷ مورد بازرسی از ابندای طرح، رسیدگی به ۵۸هزار و ۳۸۳فقره پرونده هم از دیگر اقدامات است.

وی افزود: از این تعداد از پرونده‌ها، ۱۰هزار و ۳۴۳فقره در شعب سیار رسیدگی شد.

سرابیان با اشاره به مکان‌های مورد بازرسی گفت: مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، هتل‌ها، اماکن تاریخی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میدان‌های میوه و تره بار، درمانگاه‌ها مورد بازرسی گشت‌های مشترک قرار گرفت.

وی با اشاره به مشکلات بازار مرکبات گفت: دولت و ستاد تنظیم بازار ورود کرده و تدبیرهای داشتند. پرتقال وارداتی قرار شد تا مبلغ ۳هزار و ۹۰۰نومان به فروش برسد اما در بازارهای مختلف دیده شد که این رقم مصوب رعایت نمی‌شود.

وی افزود: علاوه بر برخورد با متخلفان در محل تخلف، پرتقال‌ها با قیمت دولتی به فروش رسید.

رئیس ستاد طرح نظارتی نوروزی گفت:گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی ادامه دارد و در صورت رویت تخلف، پرونده تشکیل می‌شود. اگر فروشندگان پرتقال‌های وارداتی را بیش از قیمت مصوب به فروش برسانند، برخورد می‌شود.

سرابیان تصریح کرد: بیش از ۱۰۰میلیارد تومان میزان محکومیت برای پرونده‌های صنفی و غیر صنفی در طرح نوروزی تعیین شد.

وی افزود: گرانفروشی در صدر تخلف‌ها بوده است و از میان استان‌ها، تهران با بیش از ۱۲هزار پرونده بیشترین تخلفات را داشته است و خراسان جنوبی کمترین تخلف را داشته است.

این مسئول سازمان تعزیرات در پاسخ به این سوال که شرکت ملی پست در ایام نوروز تخلفاتی داشته است، این پرونده در چه مرحله ای قرار دارد، گفت: این پرونده در حال رسیدگی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16فروردین1396، کدخبر: 3944996: www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
چقدر رسیدگی می شه و تا چه اندازه قابلیت بازدارندگی دارد، مهم است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین