پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۴۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده منابع بودجه ۹۶ به صورت استقراضی تعریف شده و این رویکرد سرنجام خوبی برای اقتصاد کشور در سال آینده نخواهد داشت.
شعار سال: احمد علیرضا بیگی در خصوص اقتصاد و لایحه بودجه سال ۹۶ اظهار داشت: بخش عمده منابع بودجه بر اساس استقراض تعریف شده و و این رویکرد سرانجام خوبی نخواهد داشت و توسعه پروژه ها و پرداخت به موضوعات اولویت دار چندان قابل توجه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه پرونده قانون بودجه سال آینده با نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان کسری بسته می شود، ادامه داد: این مقدار منجر به کاهش ارزش پولی و ملی خواهد شد بنابراین باید تلاش کنیم تا اقتصاد را برمبنای تولید پیش ببریم و سیاست های پولی و مالی باید با هدف تولید سودآور اتخاذ شوند.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه استقراض خارجی در کشور دور هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال و داخلی ۶۰۰ هزار میلیارد ریال است، افزود: در حال حاضر تولید در کشور ما به صرفه نیست و بنابراین بایستی این موضوع باید هم در دستور کار دولت و هم مجلس قرار گیرد.

وی ادامه داد: پروانه های بهره برداری در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ کاهش داشته است با این وضعیت نمی توان شاهد رونق اقتصادی و اشتغال بود و سهم در بودجه ۹۶ سهم تسهیلات اعتبارات ملی کاهش و مالیات افزایش می یابد

بیگی در پاسخ به سوالی مبنی نمره اقتصاد کشور در مدت فعالیت دولت تدبیر گفت: فعالیت اقتصادی کشور در دولت تدبیر و امید نمره قابل قبولی نیست.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اهل خبر، تاریخ انتشار: 21 اسفند 1395، کد مطلب: 54027، www.elpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین