پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
روستای هوجقان در شهرستان مرند با تولید روزانه چهار هزار فیتیله چراغ های نفتی به عنوان قطب تولید این محصول در استان به شمار می آید.
شعارسال: باقری صاحب کارگاه فیتیله بافی در روستای هوجقان در مورد این محصول تولیدی گفت : در زمان های گذشته که نفت مهمترین سوخت در مصارف خانگی به شمار می رفت فیتیله هم بیشترین تولید را داشت ولی با جایگزین شدن سوخت گاز به جای نفت تولید این محصول نیز کاهش پیدا کرده است.

وی افزود : روزانه در کارگاه فیتیله بافی چهار هزار فیتیله تولید و علاوه بر داخل کشور به کشورهای همسایه همچون هراق نیز صادر می شود.

باقری در خصوص حمایت مسئولین از این صنعت گفت :بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرند در طی سال جاری با اعطای ۳۰۰میلیون ریال به صورت تسهیلات باعث خریداری یک دستگاه فیتیله بافی شده است.

سرهنگ تقوایی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرند در بحث اعطای تسهیلات به کارگاه های تولید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان اقدامات موثری انجام داده است گفت : در طی سال جاری به ۲۳۴ نفر صاحب کارگاه های تولیدی تسهیلات به مبلغ بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعطا شده است که در سطح استان ، سپاه ناحیه مرند در خصوص اعطای تسهیلات مقام اول را کسب کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی دارا خبر، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1395، کدخبر: 21219، www.daranews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین