پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
رکاب با بیان اینکه برخی ها با کوچک جلوه دادن دیگران قصد خودنمایی وبزرگ کردن خود را دارند، از منتقدین غیر منصف درخواست کرد؛ خودشان را از مردم رضایتمند از شهرداری جدا نکنند و هر نقد و یا پیشنهاد سازنده و بدون غرض ورزی دارند با روی باز از آنها استقبال می شود.

شعار سال: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه با انتقاد از برخی انتقاد های غرض ورزانه نسبت به شهرداری ارومیه گفت: خدمات مدیریت شهری ارومیه در طی ۵ سال اخیر ستودنی و فراموش نشدنی است و رضایمتندی مردم گواه تایید عملکرد شهرداری ارومیه است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، ناصر رکاب، با بیان اینکه اجرای پروژه های فاخر فرهنگی،اجتماعی، عمرانی، خدماتی و ترافیکی، سرمایه گذای و IT شهرداری ارومیه رضایمندی ۹۳ درصدی شهروندان را رقم زده است، بیان کرد: عملکرد مطلوب مدیریت شهری ارومیه در سطح شهر گواه بر این است که مردم ا ز عملکرد شهرداری رضایت دارند ولی برخی منتقدان غیر منصف با حرف های واهی سعی در تخریب شهرداری ارومیه را دارند.

وی یادآورد شد: اعلام رضایتمندی ۹۳ درصدی مردم بر اساس نظر سنجی ها صورت گرفته پاسخی محکم بر جواب تخریب کنندگان مدیریت شهری و افرادی که نسبت به حرکت قطار توسعه شهری بیمناک بودند ، است.

رکاب با اشاره به این گفته که «به جای اینکه دیگران را کوچک کنیم خودمان را بزرگ کنیم» توصیه کرد: تخریب کنندگان و نه منتقدان منصف بیایند و بگویند خودشان چه کاری انجام داده اند وبا ارائه عملکرد مطلوب خویش را بزرگ کنند از محبوبیت شهردار ارومیه با یک عملکرد خوب و مطلوب و قابل ستودنی کاسته نخواهد شد .
وی ادامه داد: رضایت ۹۳ درصدی شهروندان از عملکرد شهرداری ارومیه، گواه بزرگ بر خدمت صادقانه و توزیع عادلانه خدمات در میان شهروندان است و در هیچ جامعه ای نمی توان رضایت صد درصدی را کسب کرد.

رکاب با بیان اینکه برخی ها با کوچک جلوه دادن دیگران قصد خودنمایی وبزرگ کردن خود را دارند، از منتقدین غیر منصف درخواست کرد؛ خودشان را از مردم رضایتمند از شهرداری جدا نکنند و هر نقد و یا پیشنهاد سازنده و بدون غرض ورزی دارند با روی باز از آنها استقبال می شود.

وی تصریح کرد: اما در صورتی که قصد تخریب و تشویش افکار عمومی را دارند سکوت شهردار ملاک بر تایید جوسازی های آنها نیست بلکه ما قضاوت را به خود مردم داده ایم و با عملکرد خویش این حقانیت را ثابت کرده ایم و این رضایتمندی ۹۳ درصد ی دلیلی محکم بر حقانیت شهرداری در ارائه عملکرد مطلوب به شهروندان است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: شهر ارومیه متعلق به همه شهروندان است و طبق پیام شهردار که «شهر ارومیه دارای ۸۰۰ هزار شهردار است » توسط آنها اداره می شود و شهروندان خادمین خود در مدیریت شهری را در جهت توسعه اقتصادی و عمران و آبادنی شهر ارومیه یاری می کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ارومیه خبر، تاریخ 22 اسفند 95، کد مطلب:: www.urmia-khabar.ir.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین