پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۶۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
روزنامه نگار و مدرس اصول خبرنگاری با اشاره به تاکید نامگذاری سال جدید به اقتصاد، اشتغال و تولید، گفت: تاکید بر معیشت در چهارمین سال متوالی در واقع هشداری به مسئولین است تا این بار جدی تر از همیشه پیگیر رفع مشکلات باشند.

شعار سال: مهدی محمدی با اشاره به تداوم مشکلات اقتصادی در کشور در سالهای گذشته، گفت: نامگذاری چهار سال گذشته عمدتا روی مشکلات اقتصادی و اشتغال و تولید تاکید داشته است و نامگذاری اخیر، در واقع از سوی اهل فن، یک هشدار محسوب میشود و حداقل تاکیدی اساسی بر برنامه محوری بودن بر حل مشکلات.

محمدی فقدان برنامه برای حل مشکلات معیشتی، اشتغال و معیشت را، یکی از بارزترین نقاط ضعف مدیریت اجرایی کشور و علاقه مندان به حضور در مدیریت آتی کشور برشمرده وگفت: وقتی برنامه ای طولانی مدت برای حل مشکلات وجود نداشته باشد، مهم نیست که چه کسی در راس قوه اجرایی حضور داشته باشد؛ چرا که بنای بی برنامگی، هیچگاه بنای مستحکمی نخواهد بود.

این روزنامه نگار با ابراز امیدواری برای استنباط پیام مخفی و در لایه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال نو گفت: کاری که رسانه ها باید انجام دهند، تبیین همین لایه های اساسی پیام رهبر معظم انقلاب است و در این راستا نیاز است تا میدان برای تئوریهای اقتصاد مقاومتی هموارتر از قبل باشد. رسانه ها هم در همین راستا باید تلاش کنند.

محمدی در پایان گفت: هر کاندیدایی که قصد کاندیداتوری در انتخابات آینده ریاست جمهوری را دارد باید برنامه ای مدون، میان مدت و بلند مدت برای رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد و غیر از این، تکیه بر عدد و رقم های انتزاعی، صرفا مصداق همان مثلی خواهد بود که معتقد است همه این راهها به یک ترکستان ختم میشود و هیچ فرقی باهم ندارند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت صبح مغان، تاریخ 1 فروردین 96، کد مطلب: 17149: www.sobhemoghan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
کو گوش شنوا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین