پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
فرماندار نیر گفت: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان تاکنون 148 نفر به صورت کامل ثبت نام کرده اند.

شعار سال: مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر گفت: در بخش کورائیم 50 روستا وجود دارد که با تدابیر انجام شده انتخابات شورای اسلامی در 23 روستای این بخش برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان نیر افزود: در بخش مرکزی 51 روستا وجود دارد که با تدابیر انجام شده در 47 روستای این بخش انتخابات برگزار شود و 2 روستای جلوگیر و یامچی سفلی به دلیل تعداد جمعیت کم امسال فاقد شورا خواهد بود.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از ثبت نام 148 نفر داوطلب تاکنون خبر داد و افزود: از این تعداد 13 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر نیر، 4 نفر برای شواری شهر کوراییم و 62 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و 69 نفر ثبت نام کردند.

وی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرنشاط در این شهرستان انجام شده و به کسانی که قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی روستا شرکت کنند توصیه می‌شود زمان ثبت نام برای شرکت در انتخابات را به آخرین روزها موکول نکنند تا با ترافیک ثبت نامی مواجه نشوند.

احمدی در ادامه به تعداد شعب اخذ رای هم اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود 90 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شود.

وی افزود: در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 94 درصد مردم شهرستان نیر شرکت کرده بودند که در سطح کشور بی‌نظیر بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نیریمیز، تاریخ انتشار: 6 فروردین 1396، کد مطلب: 43548:www. nirimiz.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین