پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
جعفر فهیمی بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای فنی اردبیل تصریح کرد: توجه به مصوبات شورای فنی مورد تأکید است و عملکرد دستگاه‌ها در این خصوص به جد رصد می‌شود.
شعارسال: وی با بیان اینکه اجرا یا عدم اجرای مصوبات موردبررسی و نظارت قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: تأکید ما در پروژه‌های عمرانی توجه به کیفیت چه در انتخاب مشاور و پیمانکار و چه در روند اجرای پروژه است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل به ضرورت استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی تأکید کرد و گفت: لازم است اسناد مناقصه در پروژه‌ها طوری تنظیم شود که پیمانکاران استانی شرکت کنند.

فهیمی تأکید کرد: درعین‌حال توجه به کیفیت‌بخشی مشاوره پروژه‌های عمرانی نیز تأکید می‌شود بطوریکه انتظار می‌رود مشاور درست انتخاب شده و تقویت شود.

وی با بیان اینکه نباید در پروژه‌های عمرانی کیفیت مورد غفلت قرار گیرد، اضافه کرد: به منظور بهبود کیفی فعالیت‌های عمرانی فعالیت کارگاه‌های پیمانکاری نیز رصد می‌شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: علاوه بر این توجه به پیوست اجتماعی پروژه‌های عمرانی نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 3918903 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
برای ارتقا و بهبود سیستم یا گیر دادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین