پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۰۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: در زمینه حمل و نقل هوایی سرمایه‌گذای مناسبی در فرودگاه استان اردبیل انجام پذیرفته است و از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار هستیم.
شعارسال: سیدفخرالدین هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استانداری اردبیل در زمینه ایجاد شرایط مناسب برای سفرهای نوروزی گردشگران در استان اردبیل اظهار کرد: سرمایه‌گذاری مناسبی در امر بازسازی و فراهم آوردن شرایط مناسب برای فرودگاه‌های استان اردبیل ایجاد شده است و در این زمینه زیرساخت‌های تقریبا مناسبی نیز وجود دارد و فرودگاه اردبیل آماده ارائه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی می‌باشد.

وی افزود: تعدادی از بخش‌های خصوصی در موضوعات گردشگری و خدماتی از فعالیت‌های نه چندان مناسبی برخوردار هستند و وقوع این اتفاق به علت توان مالی و اقتصادی ضعیف برخی از این بنگاه‌های اقتصادی بوده و قسمتی دیگر نیز به علت قدرت ریسک‌پذیری کمتر این واحدها است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: فرودگاه‌ها در شهرستان‌های بزرگ تصمیم‌گیرنده برای پروازها هستند و در این خصوص نقش مهم و خوبی را ایفا می‌کنند اما در استان اردبیل این موضوع نسبت به استان‌های بزرگ کمرنگ‌تر دیده می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: استان اردبیل از مناطق گردش‌پذیر کشور می‌باشد و به دلیل وجود ظرفیت‌های مناسب برای جذب گردشگران دولت در زمینه حمل و نقل هوایی، سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام داده است.

وی از وجود زیرساخت‌های مناسب در فرودگاه‌ استان اردبیل خبر داد و افزود: فرودگاه اردبیل از 2 باند متقاطع برخوردار می‌باشد که این نوع باند در کل کشور بی‌نظیر است و با وجود داشتن 3 ترمینال و قابلیت‌های مناسب در فرودگاه استان، امکان استفاده مطلوب و بهتر از گذشته از ظرفیت و امکانات موجود فرودگاه اردبیل وجود دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه در برخی از مواقع بی‌نظمی‌هایی در خودروهای فرودگاه اردبیل دیده می‌شود خاطرنشان کرد: در این مکان‌ها پلیس فرودگاه اقدامات مربوط به ساماندهی و نظم‌دهی‌ لازم را عهده‌دار است و برای قرار گرفتن در شرایط مطلوب برای ارائه خدمات بهتر مکاتباتی با اداره راهنمایی و رانندگی اردبیل و دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد تا راهکارها و روش‌های مناسبی ارائه شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 13951201001148، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین