پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده خبرداد و گفت: برای نجات کشورم می‌آیم تا دولت ضد فساد تشکیل دهم.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ، از کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده خبرداد و گفت: برای نجات کشورم می‌آیم تا دولت ضد فساد تشکیل دهم.

فومنی با تاکید بر اینکه فساد اداری و دولتی را ریشه کن می‌کنم، گفت: با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ درصد کابینه من زن خواهد بود و همچنین جوانان در کابینه حضور پر رنگی خواهند داشت.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه برای انسجام اصلاح طلبان می‌آیم تا آرای ریزشی آقای روحانی را جذب کنم، ادامه داد: ما می‌خواهیم آرای ریزشی به سبد رای اصولگرایان ریخته نشود.

وی با اشاره به اینکه می‌آیم تا تغییر و تحول اساسی در کشور ایجاد کنم، گفت : یکی از دلایلی که از روحانی حمایت نمی کنم کابینه پیر دولت یازدهم است و می توان گفت کابینه پیرمردهاست.

فومنی افزود: همچنین به جوانان میدان داده نشده و حق و حقوق آنها ضایع شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، تاریخ 28 اسفند 95، کد مطلب: 130958: www.shakhesnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
چرا رد صلاحیت شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین