پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
رئیس خانه احزاب ایران گفت: با آقای ظریف وزیر امور خارجه و معاون امور مجلس ایشان هماهنگ کرده‌ایم تا لیست کلیه سفارتخانه ها را در داخل و خارج از کشور در اختیار کمیته امور بین‌الملل قرار دهد.
شعار سال: اولین جلسه سال دوم دوره ششم خانه احزاب ایران با حضور قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران برگزار شد.

در این جلسه احمد شریف رییس جدید کمیته امور بین الملل، حجت الاسلام محمد زارع فومنی قائم مقام کمیته، زارعیان، میرزایی، میر عطایی، ولی‌زاده، کاشانی و مدارایی در در این جلسه حضور داشتند.

محمد زارع فومنی در ابتدای این جلسه گزارشی از سال اول این کمیته را ارایه داد و گفت: ما درسال اول عضوگیری کردیم و شرح وظایف کمیته بین‌الملل را مورد بررسی قرارداده‌ایم و ستاد اجرائی این کمیته را به منظور مشارکت خانه احزاب ایران در کنفرانس بین‌المللی احزاب آسیایی که قرار است سال آینده در ایران برگزار شود، تشکیل داده‌ایم.

مدارایی نیز در این جلسه اظهار داشت: کمیته امور بین الملل می‌تواند، با جلسات مستمر و با ارتباط با احزاب دیگر کشورها، فعالیت خانه احزاب را جهانی و از نظرات مثبت سایر کشورها برای بهبود هرچه بیشتر احزاب ایران استفاده کند.

قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران پس از استماع نظر حاضرین طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات حسین کنعانی مقدم رییس کمیته امور بین الملل سال اول و با تبریک انتخاب احمد شریف بعنوان رییس کمیته امور بین‌الملل سال دوم، اظهارداشت: کمیته امور بین الملل یکی از کمیته‌های بسیار حساس و فعال خانه احزاب ایران است و با پتانسیلی که از آقای شریف عضو فعال شورای مرکزی و دانشجوی مقطع دکتری سراغ دارم حتما وی را در این کمیته موفق خواهیم دید.

حشمتیان همچنین خبر داد که با آقای ظریف وزیر امور خارجه و معاون امور مجلس ایشان هماهنگ کرده‌ایم تا لیست کلیه سفارتخانه ها را در داخل و خارج از کشور در اختیار کمیته امور بین الملل قرار گیرد، تا انشاالله اعضای کمیته هم تقسیم کار کنند و سریعتر بازدید احزاب ایران از احزاب کشورهایی که با ایران ارتباط سیاسی سالم واحترام متقابل دارند، شروع شود تا به یاری خدا جایگاه خانه احزاب در جهان تثبیت شود.

وی در پایان این نشست حکم ریاست احمد شریف توسط رییس خانه احزاب به وی تقدیم شد و شریف نیز از حسن نیت رییس خانه احزاب و دیگر اعضای شورای مرکزی که به وی برای ریاست کمیته امور بین الملل اعتماد کرده و وی را برگزیده بودند تشکر و قدردانی و تصریح کرد: قرار است ظرف دو هفته آینده برای حضور تعداد بیشتر احزاب متخصص در این کمیته فراخوان بدهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 آبان 1395، کد مطلب: 13950810000577، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین