پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
دبیر کل حزب فرزندان ایران در حاشیه همایش فصلی خانه احزاب دبیرکل حزب مردم اصلاحات را متهم به این کرد که اختلاس سیاسی کرده است که فومنی از قوه قضاییه خواست به ادعای وی ورود کند.

شعار سال: همایش فصلی خانه احزاب ایران که از صبح امروز در تالار وزارت کشور با حضور دبیران کل احزاب و مقامات دولتی برگزار شد.

هنگام سخنرانی محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات حاشیه‌ای در این جلسه به وجود آمد چرا که جمشید ایرانی دبیرکل حزب فرزندان ایران خطاب به فومنی گفت: آقای فومنی برای لیست شورای شهر تهران از یک فرزند شهید پول گرفته و به دروغ گفته است که این لیست مورد تایید بزرگان و رهبران اصلاحات است.

بنابراین وی اختلاس سیاسی کرده است که فومنی در پاسخ ایشان، گفت: احزاب آزاد هستند که لیست انتخاباتی بدهند و از نامزدها مبالغی را دریافت کنند بنابراین اگر تخلفی کرده‌ایم قوه قضاییه باید به این قضیه ورود پیدا کند نه اینکه شما ما را در یک جلسه محکوم و متهم می‌کنید.

وی افزود: آن فرزند شهید هم اگر ادعایی دارند قانونا بنده شکایت خواهم کرد تا قوه قضاییه به این تخلف رسیدگی کند. در مورد مبلغ دریافتی نیز بنده دبیرکل حزب هستم و مسئول این مساله نبوده‌ام چرا که افراد دیگری در حزب چنین مسئولیت‌هایی را برعهده دارند.

وی لیستی از یکی از گرفتاری‌های احزاب را عدم احترام احزاب به هم عنوان و تصیریح کرد: یکی از دلایلی که احزاب در کشور مظلوم واقع شده‌اند به این دلیل است که حاکمیت احزاب را قبول ندارند چون حاضر نیست که حاضر احزاب قدرتمند داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این قانونی که خانه احزاب به وزارت کشور داده قدردانی مدرن است؛ بنابراین باید خانه احزاب انتخابات را تحریم کند چرا که مگر ما چوب خشک هستیم که در کمیسیون ماده 10 احزاب بدون اینکه رایی داشته باشیم فقط نظر بدهیم.

وی همچنین در پاسخ به صالح آباد مبنی بر اینکه اگر فومنی اصلاح طلب است من از اصلاح‌طلبی خارج می‌شوم، گفت: ایشان مسائل خود در روزنامه همبستگی را نخست روشن کند بعد در مورد اصلاح‌طلب بودن یا نبودن من نظر بدهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 15 تیر 96، کدمطلب:13960415000505، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
شایعاتی در همین خصوص از آقای فومنی در انتخابات مجلس گذشته هم شنیده شده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
محمد زارع فومنی از فعالان سیاسی ایران و دبیرکل حزب مردمی اصلاحات است.
او نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شد. اما پس از گذشت چند روز در نامه‌ای خطاب به ستاد انتخابات وزارت کشور و شورای نگهبان از کاندیداتوری انصراف داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
عموم اتهامات در خصوص لیست های پولی را به جناج چپ نسبت می دهند، چرا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین