پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۱۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
رییس خانه احزاب ایران با بیان اینکه رهبر انقلاب از حامیان اصلی احزاب در کشور هستند، گفت: مقام معظم رهبری، برای احزاب نقش و ارزش قائل هستند و از بنیانگذاران حزب جمهوری اسلامی بودند.

شعار سال: قدرتعلی حشمتیان پیش از ظهر پنجشنبه در همایش فصلی خانه احزاب در محل وزارت کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری در برخی از سخنرانی‌های خود بیان کرده‌اند که جامعه ما یک جامعه حزبی است. حزب جمهوری اسلامی و جامعه روحانیت مبارز پس از انقلاب ایجاد شدند و حزب موتلفه اسلامی نیز پیش از انقلاب تاسیس شد. از این رو می‌توان گفت که تحزب در کشور ما سابقه طولانی دارد.

او ادامه داد: بها و ارزش دادن به حزب، ارزش و بهاد دادن به مردم است و بی اعتنایی به احزاب، بی توجهی به مردم خواهد بود و دولتمردان بی‌توجه به احزاب، به مردم بی‌توجه هستند. احزاب از مردم و برخواسته از مردم هستند.

حشمتیان همچنین با اشاره به اقدامات خانه احزاب ایران گفت: قرار است در اکثر استان‌ها، خانه احزاب را راه‌اندازی کنیم.

او افزود: در چهار ماه گذشته با مسوولیت من در خانه احزاب تاکنون 32 جلسه شورای مرکزی برگزار کردیم. وزیر کشور به قول خود برای تجهیز خانه احزاب عمل کرده و خانه احزاب را تجهیز کنند. دولت به وعده خود برای احیا خانه احزاب عمل کرد.

حشمتیان گفت: اگر احزاب قوی باشند فسادهای اقتصادی و سیاسی اتفاق نمی‌افتد. این نشان دهنده اهمیت نقش احزاب در کشور است.

رئیس خانه احزاب گفت: در دهه فجر قرار است در اکثر استان‌ها خانه احزاب را راه اندازی کنیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1395، کد مطلب: 452457 :www. ilna.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین