پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
رئیس خانه احزاب دستور تهیه شرح وظایف پیشنهادی کمیته‌ها را ظرف مدت یک هفته آینده صادر کرد.

شعارسال: قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران با صدور پیامی ضمن تبریک به رؤسای جدید کمیته‌های سال دوم دوره ششم خانه احزاب، دستور تهیه شرح وظایف پیشنهادی کمیته‌ها را ظرف مدت یک هفته آینده را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«در اینجا انتخاب شما بزرگواران را تبریک عرض کرده و ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای دبیران کل محترم سراسر کشور توجه همگان را به چند توصیه جلب می‌کنم:

1- روسای محترم جدید کمیته‌ها ضمن مشاوره با روسای محترم کمیته‌های سال اول دوره ششم و با دعوت و بکارگیری از همه سلایق سریعا جلسات خود را تشکیل و در اولین جلسه شورای مرکزی نتیجه را گزارش کنند.

2- روسای محترم کمیته‌ها اطلاعیه‌های خود را فقط از طریق دبیرخانه خانه، خانه احزاب منعکس و از انجام امور موازی پرهیز فرمایند.

3- کمیته اطلاع‌رسانی با همکاری دبیر اجرایی نسبت به بازنگری گروه تلگرامی اقدام و درصورت نیاز کانال خانه احزاب را راه اندازی و چون سخنگوی خانه احزاب کما فی السابق رئیس خانه احزاب است، بنابراین امور اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و ارگان‌ها و نهادها، انشاالله با اطلاع اینجانب انجام شود و به استناد مصوبه شورای مرکزی، دیگر کمیته‌ها نیز موارد اطلاع‌رسانی را فقط از طریق کمیته اطلاع‌رسانی دنبال و از انجام امور موازی جدا خودداری کنند.

4- روسای محترم کمیته‌ها شرح وظایف پیشنهادی خود را ظرف یک هفته تهیه و به دبیرخانه تحویل، تا در اولین جلسه هیئت رئیسه با حضور خودشان بررسی و برای تایید و تصویب در شورای مرکزی مطرح شود».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27مهر1395، کدخبر: 3799313: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین