پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: نام‌گذاری سال بر اساس نیازهای مردم جامعه و همچنین در راستای هدایت دولتمردان و دیگر دستگاه‌های اجرایی به سمت اولویت‌های اصلی کشور صورت می گیرد.
شعارسال: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در گفتگو با لنجانا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال۱۳۹۶ هجری شمسی اظهار کرد: به همه هموطنان عزیز کشورمان به‌ویژه خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض کنم و امیدوارم سال پر از خیروبرکت را در پیش داشته باشند.

وی بابیان اینکه شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و بر اساس نیازهای مردم جامعه صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: نام‌گذاری سال بر اساس نیازهای مردم جامعه و همچنین در راستای هدایت دولتمردان و دیگر دستگاه‌های اجرایی به سمت اولویت‌های اصلی کشور صورت می گیرد.

سرهنگ صفرپور با تأکید بر اینکه مردم ما به جد ازلحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا قرار دارند تصریح کرد: استقلال اقتصادی، حرکت به سمت ایجاد تمدن اسلامی و ارائه الگوی موفق ایرانی اسلامی به جهان، عزمی راسخ و تلاشی مضاعف می‌خواهد که متأسفانه در چند سال اخیر باکم توجهی مسئولان روبه‌رو شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان بابیان اینکه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا نکرده است و نقش‌های اصلی و کلیدی در تحقق این محورها مغفول مانده است تشریح کرد: ایالت متحده آمریکا به‌عنوان دشمن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باهدف اضمحلال حرکت تمدنی ایران اسلامی درصدد است تا با دو ابزار خود یعنی استحاله محتوایی انقلاب و امپریالیسم فرهنگی در کشورمان، به خواسته‌های شوم خود دست یابد.

وی متذکر شد: ضروری است تا حمایت از تولیدات داخلی و نیز اشتغال جوانان توسط مسئولان جدی گرفته شود چراکه در غیر این صورت مردم کشورمان خسارات جبران‌ناپذیری را متحمل خواهند شد.

صفرپور بابیان این مطلب که حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بسیاری از آسیب‌های سطح جامعه را کاهش خواهد داد یادآور شد: ناحیه مقاومت بسیج لنجان همان‌گونه که در سال ۹۵ و در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای شعار سال، مأموریت‌هایی را به سرانجام رساند، امسال هم با توکل به خداوند، عزمی راسخ و تلاشی مضاعف به مأموریت‌های خود در این راستا عمل خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان لنجان همانند سال گذشته که فعالیت‌های نظیر آموزش در راستای شعار سال، پرداخت تسهیلات، حمایت از صنایع تبدیلی و کوچک، ایجاد اشتغال و ورود به ۱۲ عرصه اقتصاد مقاومتی بااعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال وام را در کارنامه خود دارد، در راستای تحقق شعار امسال هم برنامه‌های جامعی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی لنجانا، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1396، کدخبر: 43464، www.lenjanna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین