پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برنامه‌های مدونی در همه زمینه‌ها به خصوص در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی تدارک دیده است.
شعارسال: سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این جبهه برای ایجاد وحدت در میان نیروهای انقلاب تشکیل شده است.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ایجاد همفکری، همبستگی، هم‌سویی و همچنین یکپارچگی هر چه بیشتر نیروهای انقلاب نقش مؤثری ایفا می‌کند.

عضو کمیته نمایندگان مجلس در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه این جبهه در همه زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، معیشتی و اقتصادی برنامه مدونی تدارک دیده است، تصریح کرد: پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کاهش نرخ تورم، رفع رکود و نیز رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی از جمله اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب است.

خدادادی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف این جبهه، فعالیت در انتخابات است، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حرکت فراگیر و گسترده است، به طوری‌که فعالیت آن فقط به ایام انتخابات محدود نمی‌شود، بلکه مهمترین هدف آن پیگیری و استمرار روحیه انقلابی در بین مدیران است.

وی با اشاره به ترکیب اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تأکید کرد: اعضای شورای مرکزی این جبهه افرادی باسابقه‌ و باتجربه‌ هستند که دغدغه اصلی‌شان، تحقق آرمان‌های انقلاب و حفظ ارزش‌های اسلامی است.

نماینده مردم ملکان در مجلس با بیان اینکه حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از ماه‌ها قبل آغاز شده و دلیل شکل‌گیری آن دغدغه مسائل موجود کشور، به خصوص در حوزه معیشتی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: امیدوارم این جبهه بتواند در راستای تحقق اهداف انقلاب و خواست مردم گام‌های مؤثری بردارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 فروردین 1396، کدخبر: 1368979 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
0
کپی برابر برنامه های فعلی است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین