پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
فرماندار رامشیر در اولین جلسه شورای سلامت شهرستان با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما و همچنین شیوع بیماری های مربوط به آب، بر لزوم پیگیری جهت تامین آب شرب سالم روستاییان علی الخصوص شاوه ها تاکید کرد.

شعار سال: اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست سعید فیوضی فرماندار و با حضور حمید عیدانی نیا دادستان رامشیر و دیگر اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار رامشیردر این جلسه با اشاره به دستور جلسه ، محور اصلی آن را بررسی مشکلات بهداشتی شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب جهت ساماندهی اساسی معضلات بهداشت محیطی شهرستان عنوان کرد.

سعید فیوضی در ادامه اظهار داشت : آب شرب یکی از مهم ترین دغدغه های شهروندان رامشیری علی الخصوص روستاییان ساکن در شاوه ها می باشد لذا با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و همچنین شیوع بیماری های مربوط به آب ، ضرورت دارد ادارات آبفا و آبفار شهرستان به طور جد پیگیر تامین آب شرب سالم جهت شهروندان باشند.

فیوضی گفت : شورای سلامت جایگاه مهمی در تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان دارد و ضرورت دارد اعضاء شخصا در جلسات حاضر شوند و با هرگونه کوتاهی اعضاء در اجرای مصوبات از طریق مراجع زیربط برخورد خواهد شد.

حبیب سیلاوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیزدر ابتدای جلسه با اشاره به عدم حضور اعضاءموثر در جلسات شورای سلامت ، به غیبت های مکرر شهردار رامشیر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت : طبق ارزیابی هایی که از مصوبات جلسات قبل انجام گرفت اکثر مصوبات مربوط به شهرداری رامشیر می باشند ولی متاسفانه در صد بسیاربالایی از آنها اجرایی نشده اند.

سیلاوی در ادامه به برخی مشکلات مرتبط با سلامت و بهداشت شهرستان اشاره کرد و خواستار حل این مشکلات شد.

در ادامه حمید عیدانی نیا دادستان رامشیر نیز با اشاره به مصوبات قبلی شورا ی سلامت شهرستان خواستار اهتمام ویژه اعضاء برای اجرایی شدن کامل مصوبات شد و تاکید کرد : با اداراتی که مصوبات مربوط به شورای سلامت را اجرا ننمایند برابر قانون برخورد خواهد شد.

فعال تر شدن کمیته اتلاف سگ های ولگرد، کد گذاری و انجام نمونه برداری های مکرر از آب شیرین کن ها و توزیع کنندگان آب و همچنین نظارت و تنظیم کلر باقیمانده آب توسط آبفا و آبفار رامشیر از دیگر مواردی بود که در اولین جلسه شورای سلامت رامشیر در سال 96 مطرح شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری رامشیر، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1396، کد مطلب: ۲۶۱۲۹: www. ramshirkhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین