پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
استان خوزستان با داشتن چندین سد و رودخانه اما هنوز بیشتر مردم شهرهای مختلف این استان آب شرب ندارند و در بدترین شرایط زندگی می‌کنند،مردمی که این روزها در هوای گرم بالای ۵۰ درجه علاوه بر قطعی مکرر برق با نبود آب شرب نیز مواجه هستند.
شعار سال: استان خوزستان دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های خاصی از قبیل منابع نفت و گاز‌، کشاورزی، صنعت توریسم و گردشگری، رودخانه‌های پرآب کارون، کرخه‌، دز‌، دسترسی به آب‌های آزاد و بین المللی، همجواری خوزستان با بازارهای مصرف جهانی است که این ظرفیت‌ها در کمتر استانی از کشور مشاهده می‌شود.

اما متأسفانه خوزستان با داشتن چندین سد و رودخانه اما هنوز بیشتر مردم شهرهای مختلف این استان آب شرب ندارند و در بدترین شرایط زندگی می‌کنند. مردمی که این روزها در هوای گرم بالای 50 درجه علاوه بر قطعی مکرر برق با نبود آب شرب نیز مواجه هستند.


مردمی که خودشان کنار گنج هستند اما در رنج زندگی می‌کنند، آب خوزستان را برای کشاورزی دیگر استان‌ها انتقال می‌دهند اما مردم خود خوزستان هنوز آب آشامیدنی ندارد، این ظلم بزرگی است در حق مردم خوزستان، اما متأسفانه مسئولان دولتی و نمایندگان فقط شعار می‌دهند و در عمل هیچ گونه کار مفیدی در این رابطه انجام نشده است.

مردم از دولت و مسئولان انتظار دارند هرچه سریع‌تر برای رفع مشکل آب شرب روستایی استان خوزستان دست به‌کار شوند.

بیشتر روستاهای بخش شاوور شوش با تانکر آبرسانی می‌شود، قطعی آب در این مناطق نه به‌خاطر نبود آب بلکه به‌خاطر شکستگی لوله‌ها است. علی‌رغم دستور وزیر نیرو اقدامی برای رفع این مشکل از سوی مسئولان امر صورت نگرفته است.









سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 تیر 96، کد مطلب: 1448439:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین