پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تورم قوانین موجب سردرگمی بسیاری از سرمایه‌گذاران شده است،گفت: در حال حاضر تنقیح قوانین برای بررسی خلاءهای موجود در آن در مجلس در حال انجام است.

شعار سال: علی لاریجانی ديروز (سه‌شنبه 24 آذرماه) در چهارمین "همایش ملی نقش پژوهش در قانونگذاری" گفت: من تاسف می‌خورم که به خاطر برگزاری جلسه علنی از ابتدای این همایش در خدمت شما نبودم، چرا که هرسال نعمتی بود تا بتوانم از تمام سعی و تلاش شما تشکر کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کشور،افزود: شرایط کشوراقتضاء می‌کند یک نگاه علمی به موضوعات وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه پژوهشگران پشتوانه علمی کشور هستند،گفت:برخی از کارهای شما از غنای بسیار خوب علمی برخوردار است که نمونه آن همین کتاب اقتصاد ایران در سال 94 است.

لاریجانی ادامه داد: برای اینکه در تصمیم گیری همه بدانند در چه شرایطی قرار داریم باید در سایر حوزه ها هم کتاب‌هایی همچون کتاب مذکور تدوین شود تا تصمیم سازی دقیقی صورت بگیرد.

*دستورالعمل‌های زیاد برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در کشور را دارند دردسر ایجاد می کند

وی با انتقاد از تورم و انبوه قوانین،تاکید کرد: لغزندگی در تصمیم گیری عامل وجود قوانین زیاد است که این تورم قوانین و دستورالعمل‌های زیاد موجبات ایجاد دردسر برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در کشور را دارند را فراهم می‌کند.

لاریجانی با اشاره به اینکه تنقیح قوانین درمجلس درحال انجام است، گفت:در حال حاضر شاید حدود 8 عنوان تنقیح صورت گرفته که این نشان می‌دهد چه مواردی نسخ شده و در چه مواردی خلاء وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی،تاکید کرد:مرکز پژوهش‌ها می‌تواند کمک حال مرکز تنقیح بوده و تصویر روشنی از خلاء‌های موجود داشته باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاري ميزان، تاریخ انتشار 24 آذر 1394، کد مطلب: 109650: www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین