پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
به دنبال یک آموزش کوتاه و کارآمد برای نوسازی تخت میانی کفشتان هستید؟ پس به جای درستی آمده اید. در این مقاله به شما نحوه رنگ آمیزی تخت میانی کفش را آموزش می دهیم تا ظاهری نو به کفشتان بدهید.

شعار سال: به دنبال یک آموزش کوتاه و کارآمد برای نوسازی تخت میانی کفشتان هستید؟ پس به جای درستی آمده اید. در این مقاله به شما نحوه رنگ آمیزی تخت میانی کفش را آموزش می دهیم تا ظاهری نو به کفشتان بدهید.

مرحله 1


کفش مورد نظرتان را گرفته و با یک مسواک یا پارچه ای کتان، تخت میانی آن را تمیز نمایید. (در این تصویر تخت میانی تمیز شده است)

مرحله 2


به وسیله ی یک آهن سای فلزی، رنگ نزدیک به چرم را بخراشید.

مرحله 3


تکه ای پارچه کتان را به استون آغشته کرده و به آرامی روی رنگ باقی مانده روی سطح بکشید تا سطح صیقلی شده و بیشتر یا همه ی رنگ آن برود.

پیشنهاد می شود برای مراقبت از دست هایتان در مقابل استون از دستکش های لاستیکی استفاده کنید، اگر چه استفاده از آن ها ضروری نیست.

مرحله 4


هر گونه رنگ یا گرد و غبار و کثیفی باقی مانده روی سطح را با انگشتتان یا پارچه ی کتان مرطوب تمیز کنید.

مرحله 5


به دقت چسب های نقاشی در لبه های قسمتی که می خواهید رنگ کنید قرار دهید.

مرحله 6


رنگ و قلم نقاشی خود را گرفته و یک لایه ی نازک به قسمت مورد نظر اعمال نمایید.

مرحله 7


صبر کنید تا رنگتان خشک شود، سپس یک لایه دیگر رنگ بزنید. این مرحله را 2 الی 4 بار دیگر تکرار نمایید. در این تصویر تخت میانی را پس از 5 لایه رنگ می توانید مشاهده کنید.

برای بهترین نتیجه، 24 ساعت بین هر لایه رنگ صبر کنید.

مرحله 8


پس از اعمال آخرین لایه، 24 الی 48 ساعت صبر کنید تا رنگ خشک شود. هنگامی که رنگ خشک شد می توانید چسب های نقاشی را برداشته و کفش را بپوشید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آموزش مجازی مهارت های فنی، تاریخ ، کد مطلب:: www.stephelp.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین