پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۳۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
پایگاه «دیلی‌میل» با اشاره به رژه اخیر نیروهای نظامی کره‌شمالی در «پیونگ‌یانگ» به نقل از کارشناسان نظامی می‌نویسد: هدف اصلی کره‌شمالی از برگزاری رژه نظامی در مراسم بزرگداشت سالروز بنیانگذار کره‌مشمالی نمایش پیشرفته‌ترین توانمندی‌های نظامی خود به جهان است.

شعار سال: پایگاه «دیلی‌میل» با اشاره به رژه اخیر نیروهای نظامی کره‌شمالی در «پیونگ‌یانگ» به نقل از کارشناسان نظامی می‌نویسد: هدف اصلی کره‌شمالی از برگزاری رژه نظامی در مراسمم بزرگداشت سالروز بنیانگذار کره‌شمالی نمایش پیشرفته‌ترین توانمندیهای نظامی خود به جهان است.

این تصویر روند روبه‌رشد نمایش تجهیزات نظامی کره‌شمالی در رژه‌های نظامی از اکتبر 2010 تاکنون را نشان می‌دهد.

کره شمالی


«مِلسیا هانهام» عضو ارشد مؤسسه مطالعات بین‌المللی «میدل‌بِری» در این‌باره می‌گوید تمام نشانه‌های رژه اخیر کره‌شمالی نشان می‌دهد که این کشور نسل جدیدی از موشک
های بالستیک را در اختیار دارد.

کره شمالی

کره شمالی

وی همچنین می‌افزاید: موشک‌های بالستیک «پوکوک‌سانگ2» برای نخستین بار در این رزمایش به نمایش گذاشته شدند که در ماه فوریه به صورت موفقیت‌آمیز آزمایش شدند و دامنه برد آن بیش از 2 هزار کیلومتر است.

موشک

موشک


موشک بالستیک «پو‌کوک‌سانگ 1» که ماه آگوست آزمایش شده‌است، بردش در حدود هزار کیلومتر است؛ پرتاب این موشک از زیردریایی این توانایی را دراختیار ارتش کره‌شمالی قرار می‌دهد که به راحتی از سامانه موشکی بسیار پیشرفته آمریکا موسوم به «تاد» که هم‌اکنون در خاک کره‌جنوبی مستقر است بگریزد.

کره شمالیبنا به گفته «ملسیا هانهام» موشک اسکاد نمایش‌داده‌شده بر روی لانچرها نشان‌‌دهنده این است که کره‌شمالی در حال تولید یک سیستم مانوری است.

موشک

موشک

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1396، کد مطلب:464971: www. alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
کرامت سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
با سلام و احترام

نترسیدن کشور گرسنه و بدبختی مثل کره شمالی از یک ابرقدرت مثلا" اتمی همچون امریکا معنایش این است که امریکا یک ابرقدرت واقعی نیست و چیزی به عنوان سلاح اتمی در اختیار ندارد و با دروغ و حقه بازی و باکمک کشورها و سازمانهای هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و کره شمالی با استفاده از این نقطه ضعف امریکا و تهدید به افشای این دروغ می خواهد از دولت امریکا اخاذی کند و هر از گاهی وانمود می کند که می خواهد ازمایش اتمی جدیدی انجام دهد .

قبلا" طوری از خطرات و ویرانگری بمب اتمی صحبت میکردند که اگر کشوری بتواند به بمب اتمی دست پیدا کند ان کشور به یک قدرت اتمی تبدیل میشود اما کاخ سفید اعلام کرده که کره شمالی که اخیرا" چند ازمایش به اصطلاح اتمی را انجام داده را به عنوان قدرت اتمی به رسمیت نمیشناسد . و این نشان دهنده این است که امریکا که خود این قضیه دروغین را بوجود اورد نمیگزارد کره شمالی با ترفند خود امریکاییها از انها اخاذی کند و حتی ممکن است امریکا با دولت کره همدست باشد و بخواهد با این شیوه تلاش دیگری برای ترساندن مردم دنیا انجام دهد.کره شمالی انقدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان میدهند به عنوان کمکهای انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمیرند.
امریکا اگر به معنای واقعی ابرقدرت بود دلیلی نداشت که برای حمله به کشورهای ضعیف مثل عراق،سوریه،لیبی و از این به بعد کره شمالی به اتحاد و هماهنگی با کشورهای دیگر محتاج شود.

هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت ، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها ان را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور می کنند.
کرامت سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
مدیر محترم سایت با سلام و احترام

-چند بار مقاله ای را در باره مدیران خدمتتان فرستادم اما ظاهرا" بی تفاوت از کنار ان رد شدید. می خواهم مجددا" از شما خواهش نمایم این مقاله را در صفحه اصلی به عنوان یک یادداشت اجتماعی قرار دهید.

عیب بزرگ جامعه این است که اکثر افراد به دنبال مهم بودن هستند نه مفید بودن و این باعث می شود که پا بر روی حقایق و واقعیات گذاشته شود و به دنبال ان شایستگیها و لیاقتها پایمال شود .

فاش شدن حقایق و واقعیات همیشه منافع عده ای را به خطر می اندازد .به همین دلیل برای افرادی که می خواهند حقیقت را بگویند و یا طرفدار حقیقت باشند فضایی نا امن و توام با خفقان و ترس ایجاد می کنند تا افراد از ترس منزوی شدن و یا محرومیت

از حقوق اجتماعی نه تنها طرفدار حقیقت نباشند بلکه نقابی دروغین به چهره بزنند و تا می توانند حق و حقیقت را سرکوب کنند .

و عملا" می بینیم که اکثر افراد در جامعه بر اساس منافعشان قضاوت و اظهار نظر می کنند که نتیجه ان ایجاد پدیده هایی همچون فقر ، بیکاری ،تبعیضهای اجتماعی و حتی موضوعاتی همچون تروریسم و جنگها می باشد.



یکی از بزرگترین مشکلات کشور ما معضل بیکاری است که سالهاست دولت می گوید بیکاری دغدغه اصلی دولت است اما هیچگاه حل نمی شود و یا تلاش جدی و کافی برای حل ان صورت نمی گیرد. می دانید چرا ؟

علت ان مدیران و برنامه ریزان می باشند که مدتها تلاش کرده اند با له کردن افراد و شیوه های غیر انسانی و دور از شرافت به پست مدیریت برسند تا از مزایای ان بهره مند شوند. مدیرانی که از قدر اول نیستند و

خیلی زود نشان می دهند که در کار اداری و سیاست صاحب هنر نمی باشند و در حل هر مسئله ای ساده ترین راه حلی که هر شخص به نظرش می رسد را می بینند و بس. و در همه جا احساس خیانت می کنند جز

انجا که خیانت به واقع وجود دارد. و به هیچکس ایمان ندارند جز طرفداران خویش، انهم ایمانی کودکانه. و سعی می کنند با گذاشتن زیردستانی کودن و ضعیف نقایص و عیوب خود را بپوشانند و بر زیردستانشان احساس برتری کنند.

در سیستمهای صنعتی بارها افرادی سعی کرده اند با ارائه راه حل و پیشنهادهایشان در جهت بهبود و توسعه کمک کنند اما نه تنها حمایت نمی شوند حتی سرکوب شده و به انحاء مختلف مورد بی حرمتی و تهدید قرار می گیرند

چون منافع مدیران به خطر می افتد.

با خیلی از مدیران اگر به گفتگو بنشینید متوجه تهی بودن انها از دانش مدیریت و دغلباز و حسود بودن انها خواهید شد و همینطور متوجه خواهید شد که جز به منافعشان و افزودن ثروتشان فکر نمی کنند و تا جایی که بتوانند به جامعه

اطلاعات غلط می دهندو سیستمها را در جهت منافع نامشروع خود هدایت می کنند و متاسفانه حمایت هم می شوند.نتیجه این روشها و اداره کردنها ایجاد حس یأس و نا امیدی در افراد

می باشد که دیگر هیچکس جرأت نمی کند روش و پیشنهادی ارائه دهد و یا حتی اظهار نظری کند که در نهایت ان سیستم به سمت سقوط و نابودی خواهد رفت. چیزی که هم اکنون در بخش بزرگی از صنایع کشورمان

به وقوع پیوسته است و کاملا" عیان است.


ریشه این معضلات همین است که در مقابل عملکرد مدیران بی تفاوت مانده ایم تا جایی که مدیران و اذنابشان به همین بسنده نکرده و به صاحبان خرد و اندیشه و صاحبان تفکر حمله نموده و انها را مورد تمسخر و ازار و اذیت قرار می دهند.


چراغ هدایت جامعه باورهاییست که در ذهن افراد است و تا دروغها و اطلاعات غلط در باورهاست جامعه به سمت سعادت و ارامش نخواهدرفت و دروغ پردازان به جامعه هر شکلی که بخواهند میدهند و هرجور که

اراده کنند جامعه را اداره خواهند کرد.

عذر خواهی می کنم که نوشته طولانی شد .

باز هم از شما خواهش محکم دارم که مقاله بنده را با عنوان " مدیران ایرانی مانند دون کیشوت هستند " منتشر نمایید.

سایتهای نسیم توسعه ، شلمچه نیوز و سایت مناظره و سایت وکیل ملت و .... این مقاله را در صفحه اصلی منتشر نمودند.

حتی اگر تمایلی به انتشار مقاله بنده نداشتید این نوشته را بدون پاسخ نگزارید.

منتظر پاسخ هستم.


پیروز و شادکام باشید.
کرامت سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت ، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها ان را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور می کنند.

دولتهای کره شمالی و امریکا با هم همدستند و نمایشنامه بازی می کنند.



جدیدا" کشور گرسنه و افریقایی اوگاندا که بیشتر مردمش در زیر درختان و لابلای بوته ها زندگی می کنند مدعیست که به دنبال انرژی هسته ایست.( به دنبال باج گیری و اخاذی از امریکاست تا دروغ بمب اتم را فاش نکنند).
کرامت سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
با سلام و احترام

سایت وزارت دفاع نیز مقاله دروغ بودن سلاح هسته ای را منتشر کرده است .

اگر بمب اتمی وجود داشت سازمانی مثل وزارت دفاع توجهی به این مقاله نمی کرد.

http://www.siyasi.ir/index.php/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/23230-%D8%A8%D9%85%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%85-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%82%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%DA%AF%D9%87-%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA.html

سایت خبری و تحلیلی معاونت سیاسی وزارت دفاع – بمب اتم همان آقا گرگه ی دوران کودکی ماست
تازه ترین تحلیل های سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در اینجا بخوانید. می توانید کلیپ های صوتی و تصویری را از سیاسی دات آی آر دریافت کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین