پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
فرماندار بیجار با تاکید بر اینکه 95 درصد مراجعات به وی برای اشتغال است ، گفت: برخی مدیران شهرستان با سنگ اندازی سرمایه گذاران را فراری می دهند.

شعارسال: بیژن زندیه  در اولین جلسه شورای اداری در سال 96 با تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال ،اظهار داشت: امامی برنامه ریزی ها و هدف های سال جاری باید برای تحقق شعار سال باشد.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر به دلیل تحریم ها و عدم صادرات نفت خزانه مملکت جوابگویی نیازهای کشور نبود ، افزود: این موانع موجب بروز مشکلات متعدد در کشور شد که با تدبیر دولت تا حدودی جلوی این مشکلات گرفته شد.

فرماندار بیجار از رشد مثبت شش درصدی تورم و تزریق 15 هزار میلیارد ریال به واحدهای صنعتی در دولت تدبیر و امیدخبر داد.

زندیه در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرستان بیجار در زیر ساخت ها و عدم تخصیص اعتبارات در سال 94 و 95 بیان داشت: شاهد بروز مشکلات فراوانی در قسمت های مختلف شهرستان تا حد بحران نیز بودیم.

رییس شورای اداری شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه تا قبل از سال 93 قریب به 25 درصد از راه های روستایی آسفالت بودند ، گفت:با اقدامات انجام شده در حال حاضر 44 درصد راه روستایی بیجار آسفالت شده است و هم اکنون نیز 60 کیلومتر دیگر در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه کشاورزی یکی از ظرفیت های شهرستان بیجار است ، اظهار داشت: با تلاش مضاعف خود کشاورزان شاهد رشد چشن گیر برداشت گندم در سال گذشته بودیم.

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرماندار بیجار با تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت کشور از مشکلات تحقق اقتصاد مقاومتی است،گفت :مدیران شهرستان نباید منتظر رسیدن اعتبارات کلان برای رفع مشکلات مردم باشند بلکه با سر لوحه قرار دادن تولید و ایجاد اشتغال باید در راه تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان تلاش مضاعف نمایند.

زندیه در قسمت دیگری از سخنان خود با اظهار نگرانی و گلایه از مدیرانی که سد راه سرمایه گذاران در شهرستان شده اند ، گفت: پیشرفت شهرستان با توجه به مشکلات موجود منوط به فراهم کردن زیر ساخت های لازم توسط مدیران برای جذب سرمایه گذار است که متاسفانه شواهد خلاف این موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری مهمترین و اصلی ترین مشکل این شهرستان است ، بیان داشت: 95 درصد از مراجعات به من برای اشتغال است و اجازه نخواهیم داد برخی مدیران با فراری دادن سرمایه گذاران به این مشکلات دامن بزنند.

این مسئول با بیان اینکه هیچکس منکر اجرای قانون نیست ، اما نه اینکه از قانون بعنوان شلاق برای سرمایه گذار استفاده کرد.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: برخورد نابجا برخی کارشناسان در ادارات بیجار موجب فرار سرمایه گزاران از شهرستان شده است که عدم نظارت مدیران موجب بروز چنین مشکلاتی شده است.

زندیه تصریح کرد: با سنگ اندازی برخی مدیران شهرستان برخی واحدهای تولیدی شهرستان که موجب اشتغالزایی چندین خانواده شده است در حال متلاشی شدن است.

129 شعبه اخذ رای آراء مردم شهرستان بیجار را جمع آوری می کنند

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری ایام انتخابات بیان داشت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق مردم سالاری دینی است که در دنیا بی نظیر است.

وی خاطر نشان کرد: انتخاباتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می شود به معنای واقعی است.

فرماندار بیجار با اشاره سخنی از بنیانگذار انقلاب اسلامی که رای مردم حق الناس است ،گفت: مسئولان اجرایی انتخابات باید امانتدار باشند و تنها شعار ما حضور حداکثری مردم جهت برگزاری انتخابات پر شور باشد و رای مردم تعیین کننده همه چیز است.

زندیه تاکید کرد: مسئولان و مدیران اجرایی بدانند از امکانات اداری بر له یا علیه کسی استفاده نشود و در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد.

وی از تجمیع صندوق های رای در برخی روستاهای کم جمعیت خبر داد و اعلام کرد: جهت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی 129 شعبه اخذ رای آرای مردم جمع آوری می شود.

محمد حسین محبیان متولد 1356 دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندسی منابع طبیعی از دانشگاه رازی کرمانشاه است و بیش از 15 سال سابقه کار در منابع طبیعی دارد که 10 سال آن را بعنوان مدیر فعالیت داشته است.

لازم به ذکر است فرمانداری بیجار در طی یکسال گذشته بدون معاون فرماندار بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری بیجار بام ایران، تاریخ انتشار: 4اردیبهشت1396، کدخبر: 1742: WWW.bijarbameiran.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
شهری با پتانسیل بیجار چرا باید مشکل اشتغال و سرمایه گذاری داشته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین