پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
طی روز گذشته انجمن تولیدکنندگان سیمان پاکستان طی نامه‌ای از وزارت اقتصاد این کشور خواستند تا تعرفه واردات سیمان از ایران به این کشور را 20 درصد افزایش دهند.

شعار سال: انجمن تولیدکنندگان سیمان پاکستان طی نامه ای به وزارت اقتصاد این کشور خواستار افزایش 20 درصدی تعرفه واردات سیمان از ایران به این کشور شدند.

محمدعلی طبا رئیس انجمن تولیدکنندگان سیمان پاکستان در این نامه از وقار مسعود خان وزیر اقتصاد این کشور خواسته تا با توجه به افزایش روز افزون واردات سیمان از ایران به این کشور و رسیدن آن به سطح هشدار، برای کنترل ورود سیمان ایرانی به پاکستان تعرفه واردات این محصول را افزایش دهند.

بر اساس این نامه در حال حاضر واردات سیمان ایران به پاکستان روز به روز افزایش یافته و به رقمی معادل 2 هزار تن رسیده است.

در این نامه تولیدکنندگان سیمان پاکستانی اعلام کردند که علی‌رغم تعرفه 20 درصد کنونی برای واردات سیمان از ایران به این کشور قیمت تمام شده سیمان ایران هنوز حدود 40 درصد از قیمت سیمان تولیدی تولیدکنندگان خود پاکستان کمتر است.

محمدعلی تبا تاکید کرده است که به همین دلیل بازارهای محلی در مناطق نزدیک به مرز ایران در کنار سواحل بلوچستان این کشور مملو از سیمان ایران است و این بازار در اختیار تولیدات ایرانی است.

نحوه واردات سیمان از ایران به پاکستان از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ریلی است.

وی تاکید کرد: به دلایل ذکر شده سیمان تولیدی پاکستان به سرعت در حال از دست دادن محبوبیت خود در بازار پاکستان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار 27 آذر 1394، کد مطلب: 13940927000580: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین