پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کمپین بی انصافها که از چند ماه قبل به فکر استیضاح شهردار و عزل وی هستند ، با مستمسک قرار دادن همین قضیه و اتمام مهلت یک ساله وزارت کشور مجددا موجی از فشار و تهدید را علیه شهردار گرگان روانه داشته اند .

شعار سال: با توجه به بازخرید بودن و مدرک تحصیلی شهردار گرگان حکم وی توسط وزارت کشور یکساله صادر شده و روز 6 بهمن 93 موعد آن را به سر می رسید .

کمپین بی انصافها که از چند ماه قبل به فکر استیضاح شهردار و عزل وی هستند ، با مستمسک قرار دادن همین قضیه و اتمام مهلت یک ساله وزارت کشور مجددا موجی از فشار و تهدید را علیه شهردار گرگان روانه داشته اند .

بد نیست این نکته را بدانید حسین صادقلو شهردار فعلی گرگان 11 سال پیش نیز برای چند ماهی شهردار گرگان شده بود ، در آن دوران که همزمان با استانداری هاشم مهیمنی بود و هفته نامه سلیم در استان جولان می داد و استان گلستان بصورت تک جناحی اداره می شد ، همین اصلاح طلبان بر صادقلو فشار آوردند تا اینکه وی این عرصه را رها کرد و به استان مازندران رفت .

استان همسایه از فرصت تجربیات صادقلو استفاده کرد و شهرهایی چون بابل ، قائمشهر و ساری در طول مدت شهرداری وی رونقی مجدد یافتند .

اما گویا فضای سال 82 مجددا برای حسین صادقلو در حال تکرار شدن است و این بار برخی از اعضای شورای شهر گرگان به دنبال استیضاح و عزل شهردار گرگان هستند و عده ای پارا فراتر نهاده خود را در قامت شهردار گرگان معرفی می کنند.

اما شهردار گرگان چه کرده که اینقدر تحت فشار است و عده ای به دنبال عزل وی هستند و حتی حاضر نیستند به صحبت های وی گوش دهند و برای برکناری وی حتی راهکارهای قانونی را طی نمایند.

حسین صادقلو بعد از انتخاب به سمت شهردار گرگان نظم و قانونمداری را سرلوحه کارهای خود قرار داد اما شهرداری گرگان که کاملا بی نظم اداره می شد تاب این همه قانونمداری را نداشت ، در این بین افرادی که از فضای بی نظمی بیشترین منفعت را می بردند در حال حاضر بیشترین انتقاد را می کنند.

بودند افرادی که ساعت ورود و خروج نمی زدند و برای خودشان در شهرداری پادشاهی می کردند و برای خودشان غولی شده بودند وبزرگترین خدمت صادقلو به مردم گرگان این بود که شاخ این غولها را شکست .

دومین کار مهم صادقلو در گرگان ،تکمیل پروزه های عمرانی بزرگ بود که اولین مورد آن تکمیل پروژه روگذر میدان ترمینیال بود و به دنبال آن همزمان با افتتاح روگذر ، کلنگ زیر گذر میدان معلم هم زمین خورد و در حال حاضر نیز پیشرفت قابل قبولی دارد و چندین ماه زودتر افتتاح می شود.

افتتاح پارک بانوان و پارکینگ طبقاتی در عدالت 17 و اتمام این پروژه هانیز کار مهمی بود که شهرداری گرگان انجام داد .

حال برخی از اعضای شورای شهر ناراحت هستند که چرا شهردار در مقابل خواسته های غیر منطقی آنان تمکین نمی کند و یا اینکه مثلا با فلان شهروندی که درخواست غیر قانونی دارد رفتار نامناسبی داشته است .

اینکه ما بخواهیم شهردار گرگان را بعد از یکسال با این همه کار خوب برداریم نامهربانی علیه حسین صادقلو است و باید گفت تبر بی انصافی بر گردن شهردار گرگان نهاده شده و او را در آستانه فرار مجدد از گرگان قرار داده است .

با این اوصاف باید گفت گرگان همچنان در رالی عقب ماندگی به دلیل خودخواهی و منفعت طلبی برخی اعضای شورای شهر و عناصر پشت پرده مسابقه می دهد و همچنان تجربه های نامیمون را پشت سر می گذارد

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری گلستان 24، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 3815: www. golestan24.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین