پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
با اتمام شمارش آرا در استان هرمزگان دکتر حسن روحانی با بیشترین آرا نفر اول و سید ابراهیم رئیسی دوم شد.

شعار سال: بعد از اتمام ماراتن بزرگ انتخابات ریاست جمهوری در میان شش کاندیدا، دکتر حسن روحانی با کسب بیشترین آرا در استان هرمزگان اول شد و سید ابراهیم رئیسی با اختلاف کمی دومین آرای ماخذه را کسب کرد.

دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم هرمزگان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در روز ۲۹ اردیبهشت قدردانی کرد.

انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی رقم زد که بی شک موجبات رشد و بالندگی بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد کرد.

مردم شریف، مومن، دلیر و انقلابی استان هرمزگان همگام با دیگر هموطنان در سراسر کشور سهم بزرگی در این حماسه به یاد ماندنی داشتند و مشارکتی مثال زدنی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی رقم زدند.

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که حضور با شکوه و کم نظیر ملت ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت استحکام بیشتری به نظام جمهوری اسلامی بخشید.

حضور آگاهانه و هوشمندانه ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که این ملت پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و پیشرفت ایران اسلامی در سایه این مشارکت حماسی محقق خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 30 اردیبهشت 96، کد مطلب: 3983876: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
مبارکشون باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین