پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
دانشگاه واترلو ۱,۹ میلیون دلار بودجه فدرال را برای مطالعه درباره انتشار گازهای گلخانه‌ای در مزارع و کشف شیوه‌های پایدار دریافت کرده است.

شعار سال: به گفته دیوید رادلف ، رئیس موقت بخش علوم زمین و محیط زیست دانشگاه واترلو کانادا ، ما باید به انجام مطالعات بهتر اقدام کنیم چراکه این فرصتی برای انجام این کار است.

وی گفت: "زمین های کشاورزی قسمت بزرگی از کانادا را پوشش می دهند و نقش بزرگی در مبارزه با تغییرات آب و هوایی بازی می کنند. درس های آموخته شده در این پروژه می تواند در سراسر جهان برای رویارویی با چالش تولید کافی مواد غذایی استفاده شود."

همچنین شرایط رشد مطلوب تر در کانادا ، باعث شده تا این کشور نقش بین المللی در افزایش تولید مواد غذایی داشته باشد.

بخشی از این پروژه شامل درک منابع گازهای گلخانه ای در بخش کشاورزی، با هدف معرفی روش هایی برای تغییر شیوه استفاده از زمین برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای است تا مواد مغذی خاک حفظ و دوام اقتصاد کشاورزی بیشتر شود.

رودلف گفت: "ما به دنبال راه هایی برای کمک به (کشاورزی) و تغییر شیوه ها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای هستیم ، همچنین تحقیقات نه تنها به زمین های کشاورزی توجه دارد ، بلکه در این تحقیقات ، به چگونگی حفظ اکوسیستم ، همچون حفظ جمعیت گرده افشان ها، که در کشاورزی نقش حیاتی دارند، هم توجه می شود ."

این پروژه دانشگاه واترلو، یکی از ۲۰ پروژه تحقیقاتی جدید پشتیبانی شده توسط برنامه گازهای گلخانه ای کشاورزی (Agricultural Greenhouse Gases Program) با بودجه ۲۷ میلیون دلاری است که با همکاری دانشگاه ها و گروه های حفاظت از سراسر کانادا در راستای حمایت از پژوهش در زمینه شیوه های کاهش گازهای گلخانه ای و فن آوری اجرا می شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایانا، تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 44102:www. iana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین